پارک ها و میادین سنندج با 53 هزار جعبه گل و گلدان آراسته شد


پارک ها و میادین سنندج با 53 هزار جعبه گل و گلدان آراسته شد

سنندج - ایرنا - در راستای ایجاد نشاط و سر زندگی در میان شهروندان و با هدف زیباسازی و طراوت بخشیدن به فضای شهری، پارک ها و میادین سطح شهر سنندج با 53 هزار جعبه گل و گلدان آراسته شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج روز چهارشنبه اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های انجام شده بستر گل های فصلی در فضای سبز، گلکاری در سطح شهر هر سال در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می شود.

شرمین شریفی با اشاره به پایان یافتن طرح گلکاری تابستانه میادین، پارک ها و لچکی های سطح شهر افزود: در طرح گل کاری تابستانه پارکها ومیادین شهربا ۳۷ هزار گلدان و۱۶ هزار جعبه گل آراسته شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۲ هزار جعبه گل در سطح شهرداری منطقه یک، هفت هزار گلدان و یک هزار و ۵۰۰ جعبه گل در حوزه شهرداری منطقه ۲، چهار هزار گلدان و چهار هزار جعبه گل در سطح پارک های ناحیه ویژه بهاران قرار داده شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج یادآور شد: همچنین سه هزار و ۵۰۰ جعبه گل و ۱۶ هزار گلدان در پارک های حوزه شهرداری منطقه سه و چهار هزار جعبه گل و ۱۰ هزار گلدان توسط این سازمان صرف گلکاری پارک ها و میادین شهر شد.

وی گفت: در طرح گلکاری تابستانه از گل های نظیر جعفری، کوکب کوهی، آهار، پریوش، اطلسی، اختر، میمون، تاج خروس و کاج متناسب با شرایط آب و هوایی شهر سنندج، استفاده شده است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

۷۳۴۸/‌۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش