پایان تیر آخرین مهلت ثبت فعالیت های اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد


پایان تیر آخرین مهلت ثبت فعالیت های اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد

مجید خوبی زاده، گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا پایان تیر مهلت دارند که در سامانه ثبت بچه های مسجد، فعالیت های اوقات فراغت کانون های خود را براساس نیاز منطقه ثبت کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با تاکید بر لزوم ثبت کانون های مساجد جنوب کرمان در سامانه کشوری بچه های مسجدی، گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان تا پایان تیر مهلت دارند که فعالیت های اوقات فراغت کانون ها را براساس نیاز منطقه خود و در ۶ محور ثبت این سامانه کنند.

مجید خوبی زاده، با اشاره به این ۶ محور، افزود: این محورها در حوزه فعالیت های قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، هنر، شبکه سازی و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی و فعالیت های اجتماعی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان، بیان داشت: تعدادی از کانون ها به طور ویژه فعالیت های خود را با محوریت شعار سال «رونق تولید » انجام می دهند.

وی، اضافه کرد: کانون فاطمه های دهکهان یکی از این کانون هاست که اقدام به آموزش صنایع بومی کرده است و محصولات روستای را با بازاریابی در فضای مجازی به فروش می رسانند.

خوبی زاده، ابراز داشت: کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران یکی دیگر از کانون هایی است که به شکل ویژه فعالیت های شاخصیک را در حوزه فضای مجازی و شبکه سازی انجام می دهد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403