اسلامی که ولایت فقیه را حذف کند اسلام وهابیت و کفر است


اسلامی که ولایت فقیه را حذف کند اسلام وهابیت و کفر است

حجت‌الاسلام تقوایی با بیان اینکه امروز با وجود انقلابیونی که در تبعیت از ولایت، پیرو شهید بهشتی هستند کسی نمی‌تواند به انقلاب اسلامی صدمه بزند، گفت:اسلامی که ولایت فقیه را حذف کند اسلام وهابیت و کفر است.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا تقوایی» شامگاه پنج‌شنبه، ۶ تیر در مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیر که در مسجد باب الحوائج(ع) برگزار شد، اظهار کرد:‌ امام حسین(ع)‌ با ایثار خون خود سبب ماندگاری دین اسلام شدند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز هم خون شهدا مکتب شیعه را زنده نگاه داشته و از انحراف نجات داده است، تصریح کرد: شهدای امروز و تاریخ اسلام با الگوبرداری از فداکاری و ایثار حضرت امام حسین(ع) از دین اسلام حفاظت کردند.

وی با اشاره به وضعیت دهه ۶۰ گفت: نزاع و درگیری آن سال ها نتیجه فریب برخی از مردم توسط منافقان بود که سخنان آنها را قبول کرده بودند، اقدامات امثال بنی‌صدر و منافقان نظام انقلاب اسلامی را به خطر انداخته بود خون شهدای هفت تیر سبب آگاهی مردم نسبت به فتنه و توطئه آنان شد.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خون شهدای هفت تیر سبب حمایت مردم از انقلاب و ولایت فقیه شد، تاکید کرد:‌ انقلاب ما بر مبنای مکتب تشیع و تبعیت از ولایت فقیه است اسلامی که ولایت فقیه را حذف کند اسلام وهابیت و کفر است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوایی با بیان اینکه شهید بهشتی دشمن سرسخت مستکبرانی نظیر آمریکا بود، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به همه گوشزد کردند و می‌کنند که از برجام نتیجه‌ای عاید ما نمی‌شود، امروز با وجود خروج آمریکا از برجام و بی‌تفاوتی اروپا نسبت به آن، هنوز برخی خود را به خواب خرگوشی زده و در انتظار میوه‌های برجام هستند.

وی با اشاره به این سخن شجاعانه شهید بهشتی مبنی بر اینکه «ای آمریکا از دست ما عصبانی باش از این عصبانیت بمیر»، گفت: شهید بهشتی دشمن‌شناس و زمان‌شناس بودند،‌ همه ما مدیون خون شهدایی نظیر شهید بهشتی هستیم، امروز راه این شهدا از طریق ولایت فقیه و مردم انقلابی ادامه دارد و آمریکا نمی‌تواند به نظام انقلاب اسلامی صدمه بزند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد:‌ در انتخابات آینده به کسانی رای بدهید که برای مردم کاری کرده باشند، امروز شرط خروج از مشکلات کشور انتخاب مسئولان انقلابی و تابع ولی فقیه است.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل