معاون استاندار از دفاتر و مجموعه های جهاد دانشگاهی زابل بازدید کرد


معاون استاندار از دفاتر و مجموعه های جهاد دانشگاهی زابل بازدید کرد

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه زابل با ابراز خرسندی از فعالیتهای انجام گرفته توسط جهاد دانشگاهی در منطقه سیستان، بر ادامه روند فعالیتهای علمی، پژوهشی و فرهنگی این نهاد با قوت بیشتر تأکید کرد .

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان، غلامرضا گنجی که در جریان بازدید از دفاتر مختلف جهاددانشگاهی زابل در محل دفتر مرکزی این نهاد سخن میگفت، افزود: جهاددانشگاهی با دارا بودن زیرمجموعه های تخصصی و توانمند می تواند گامهای خوبی در زمینه مختلف از جمله پژوهش و فرهنگ بردارد .

همچنین مدیرجهاددانشگاهی زابل نیز با اشاره به فعالیتهای انجام شده توسط جهاددانشگاهی در شهرستان زابل و منطقه سیستان، فعالیتهای این نهاد را مبتنی بر تخصص و تعهد دانست و افزود: این نهاد با دارا بودن خبرگزاری ایسنا در منطقه سیستان توانسته در زمینه اطلاع رسانی شفاف و به موقع در زمینه های مختلف گامهای بسیار خوبی را بردارد .

مهدی کشته گر ادامه داد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نیز از دیگر زیرمجموعه های فعال و پویای این نهاد محسوب می شود که توانسته با انجام فعالیتهای علمی و کارشناسی شده در زمینه نظر سنجیهای گوناگون اقدامات خوبی را انجام دهد .

وی ادامه داد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی و مرکزآموزش کوتاه مدت تخصصی جهاددانشگاهی نیز بعنوان زیر مجموعه های دانشگاهی و تخصصی با ارائه خدمات دانشگاهی و آموزشی، همواره سعی در ارائه خئمات بهینه و کاربردی به شهروندان سیستانی می باشند .

لازم به ذکراست معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه زابل از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی، دفترمرکزی جهاددانشگاهی، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت و دهکده گیاهان داروئی جهاددانشگاهی زابل بازدید کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; text-align:right; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی