تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در مدارس ابتدایی/ تامین اعتبار طرح مشخص نیست


تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در مدارس ابتدایی/ تامین اعتبار طرح مشخص نیست

مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی با اشاره به تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در سال تحصیلی پیش‌رو گفت: البته هنوز میزان توسعه کمی و تامین اعتبار آن مشخص نیست.

مرتضی شکوهی مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،تداوم اجرای طرح بازی و یادگیری در مدارس برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: این طرح جز برنامه های مهم دوره ابتدایی است چراکه رویکرد بهره گیری از بازی برای یادگیری دانش‌آموزان به عنوان رویکرد دائمی مطرح است بنابراین آغاز و پایانی برای آن نداریم و حتما طی سال‌های آینده با همت آموزش و پرورش و استان‌ها کار را پیش می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه هدفگذاری اجرای طرح برای یک هزار مدرسه بود، ادامه داد: با استقبال استان‌های مختلف تعداد مدارس مجری طرح افزایش یافت و امسال هم این روند ادامه می‌یابد.

شکوهی با اشاره به اینکه هنوز هدفگذاری کمی این طرح مشخص نشده است، افزود: به عنوان یک رویکرد این طرح استمرار خواهد داشت و بنا بر سیاست‌گذاری‌ها و وضع آموزش و پرورش برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی گفت: مدارسی که سال گذشته مجری طرح بودند امسال هم تداوم فعالیت دارند و فقط وسایل بازی و یادگیری مورد نیاز به فضای در نظر گرفته شده اضافه خواهد شد.

شکوهی بیان کرد: از سال گذشته قرار بر این بود که توسعه کمی وجود داشته باشد و به دلیل محدودیت‌های منابع اقتصادی فقط یک هزار مدرسه را در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور