دی لورنتیس: چرا بایرن مونیخ می‌تواند هامس رودریگز را به صورت قرضی بگیرد و ما نمی‌توانیم؟ خرید ما می‌تواند نیکولاس پپه باشد


دی لورنتیس: چرا بایرن مونیخ می‌تواند هامس رودریگز را به صورت قرضی بگیرد و ما نمی‌توانیم؟ خرید ما می‌تواند نیکولاس پپه باشد

مالک ناپولی به هواداران بی وفا نیاز ندارد زیرا فکر می کند اگر کسی عاشق ناپولی باشد، به هر حال به ورزشگاه می...

طرفداری - هامس رودریگز مشتاق پیوستن به ناپولی بود اما پارتنوپی نتوانسته با رئال مادرید به توافق برسد. ناپولی می خواهد انتقال هامس به صورت قرضی با حق خرید باشد اما رئال مادرید فقط پول نقد می خواهد. بدین ترتیب حالا ستاره کلمبیایی به اتلتیکو مادرید نزدیک تر است و ناپولی ممکن است برای خرید نیکولاس پپه اقدام کند. اورلیو دی لورنتیس در گفتگو با تی وی لونا گفت:

چیزی که من درک نمی کنم، این است که چرا بایرن که سه برابر ناپولی درآمد دارد، می تواند هامس رودریگز را به صورت قرضی بگیرد و ما نمی توانیم؟ می خواهم قبل از خرج کردن 42 میلیون یورو پول، ببینم مکالمه او و آنچلوتی چگونه خواهد بود. اگر هامس بتواند به صورت قرضی بیاید، هیچکس به این انتقال نه نمی گوید زیرا ما می توانیم یک مهاجم دیگر بخریم که در کنار میلیک، زدن 30 گل در فصل را تضمین می کنند. در غیر این صورت، باید به خرید یک بازیکن دیگر با چشم اندازی به آینده فکر کنم.

رسانه های فرانسوی معتقدند لیل ترجیح می دهد نیکلاس پپه را به ناپولی بدهد تا لیورپول زیرا پارتنوپی می خواهد آدام اوناس را به عنوان بخشی از قرارداد به لیل بدهد. این انتقال حدود 80 میلیون یورو برای ناپولی هزینه در پی دارد:

خرید ما در خط حمله می تواند نیکلاس پپه یا بازیکنی دیگر باشد. پپه بیشتر از هروینگ لوزانو گل می زند. هامس رودریگز بدون شک بازیکن مستعدی است اما اگر مسیر دوران حرفه ای او را نگاه کنید، او هرگز به پتانسیل خود نرسیده است. وقتی من ادینسون کاوانی را خریدم، می گفتند او مهاجم دوم است اما ما او را در نوک خط حمله بازی دادیم و بیشتر از 30 گل در فصل به ثمر رساند و در ناپولی و پاری سن ژرمن تاریخ سازی کرد. وقتی گونزالو هیگواین را خریدیم، او اغلب برای رئال مادرید به میدان نمی رفت. او به ما پیوست و بیش از 30 گل در فصل به ثمر رساند. وقتی میلیک دو بار مصدوم شد، مجبور شدیم مرتنز را به نوک خط حمله ببریم و او هم آمار فوق العاده ای در گلزنی ثبت کرد.

ما به نام های بزرگ نیاز نداریم تا استادیوم پر شود زیرا شما یا عاشق ناپولی هستید یا نیستید. من به هواداران بی وفا نیاز ندارم. اگر آنها عاشق باشگاه نیستند، بهتر است در خانه بنشینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس