حمله شیر به مدیر دهکده طبیعت در قزوین


حمله شیر به مدیر دهکده طبیعت در قزوین

«نادر رضا نوری» یا همان «مهندس نوری» مرد اسرارآمیز دهکده طبیعت قزوین، در جریان بازدید علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی از دهکده طبیعت موردحمله یک قلاده شیر قرار گرفت و با مداخله به هنگام مأموران و مربیان حیوانات این حادثه کنترل شد.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، «نادر رضا نوری» یا همان «مهندس نوری» مرد اسرارآمیز دهکده طبیعت قزوین، در جریان بازدید علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی از دهکده طبیعت موردحمله یک قلاده شیر قرار گرفت و به اورژانس منتقل شد؛ علت حمله این شیر هنوز مشخص نیست.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در این خصوص گفت: در سفر معاون رئیس‌جمهور به استان قزوین و در حین بازدید از دهکده طبیعت که ظهر امروز صورت گرفت متأسفانه پس از ورود مسئول دهکده به داخل قفس شیرها شاهد حمله یک قلاده شیر به آقای نوری بودیم که خوشبختانه با مداخله به‌هنگام مأموران و مربیان حیوانات این حادثه کنترل شد.

وی بیان کرد: هر چند این حادثه می‌توانست پیامدهای ناگواری داشته باشد اما خوشبختانه این حادثه به خیر گذشته ولی مربی شیرها از ناحیه دست و کتف زخمی شده و تحت مداوا قرار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: این حادثه تأسف شدید جناب آقای مونسان معاون رئیس‌جمهور را موجب شد اما با توجه به ختم به خیر شدن آن، ادامه برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این سفر صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، نادر رضا نوری سال ۱۳۳۷ در تهران متولدشده و به دلیل شغل پدری زندگی در استان‌های مختلفی را تجربه کرده است، فارغ‌التحصیل مهندسی عمران از آمریکا و متخصص زلزله و سازه‌های سنگین زیرزمینی است و هم‌اکنون به‌عنوان مدیر دهکده طبیعت قزوین مشغول به کار است و به همراه همسر آمریکایی‌اش در خانه‌ای شبیه غار در باراجین قزوین زندگی می‌کند.
گزارش آرشیو ایسنا از ارتباط این مرد با طبیعت را اینجا بخوانید.
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)