دادگستری هرمزگان پرونده های قاچاق را به صورت ویژه بررسی می کند


دادگستری هرمزگان پرونده های قاچاق را به صورت ویژه بررسی می کند

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره قاطعیت دستگاه قضایی برای مقابله با قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته،گفت: باتشکیل دبیرخانه پرونده های مهم دردستگاه قضایی،تمامی پرونده های حوزه قاچاق به دقت رصد می شوند.

علی صالحی عصر سه شنبه در جمع مسوولان قضایی حوزه شرق هرمزگان اظهار داشت: عزم خود را جهت مقابله با قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته آن جزم کرده ایم و پرونده های این بخش از بدو تشکیل تا صدور حکم مورد نظارت مدیریت ارشد دادگستری استان قرار خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با هرگونه فساد و کم کاری که موجب تضییع حقوق مردم شود، بطورقاطعانه برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم بازدید منظم مسوولان قضایی از زندان ها و بازداشتگاه ها، گفت: حضور در جمع مددجویان، علاوه بر رسیدگی سریع تر به مشکلات احتمالی، سبب کاهش فشارهای روحی و روانی آنان نیز می شود.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی حامی نیروهای انتظامی و ضابطین است و در صورت مشاهده هرگونه قانون شکنی با متمردین نسبت به نیروی انتظامی، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

صالحی گفت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است با اعتلای اخلاق مداری و سرلوحه قراردادن تکریم ارباب رجوع، ضمن تأمین امکانات لازم در کنار ارائه خدمات مطلوب قضایی به مراجعان، گام های مؤثری را در جهت رضایتمندی مردم بردارد.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد