حسینی: از باشگاه بزرگ مثل ذوب‌آهن جز این انتظار نمی‌رفت


حسینی: از باشگاه بزرگ مثل ذوب‌آهن جز این انتظار نمی‌رفت

ستاره سابق ذوب‌آهن از مسؤولان این باشگاه به دلیل رفتار حرفه‌ای و تقدیر از او، تمجید کرد.

محمدرضا حسینی که دوران درخشانی در ذوب‌آهن داشت و به ویژه در دو سال اخیر نمایش خیره کننده‌ای داشت، در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان، دیگر تیم اصفهانی رفت تا دوران جدیدی را تجربه کند.

حسینی امشب در جریان دیدار تدارکاتی ذوبی‌ها برابر پدیده در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، بخاطر عملکرد خوبی که در این تیم داشت و دوران بی‌حاشیه‌ای سپری کرد، از سوی سعید آذری تقدیر شد و همچنین با کادر فنی و بازیکنان ذوب‌آهن خداحافی کرد.

محمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره تقدیر از او عنوان کرد: از باشگاه بزرگ مثل ذوب‌آهن و بچه‌های خوب این تیم و کادر فنی و مدیریت ذوب جز این انتظار نمی‌رفت؛ کسی از این تیم با ناراحتی نمی‌رود و نمی‌آید.

او ادامه داد: خدا را شکر چندین سال خوب را در باشگاه ذوب‌آهن بدون هیچ تنشی داشتم و بدون هیچ مصدومیت و مشکلی دوران حضور در این تیم را گذراندم؛ در آخر هم خیلی حرفه‌ای و با رضایت طرفین از باشگاه جدا شدم و می‌توانم بگویم غیر از خوبی و مهربانی در ذوب‌آهن ندیدم، اما بالاخره سرنوشت و مسیر فوتبالی مسئله دیگری است؛ در اصفهان ماندم اما در باشگاه سپاهان در خدمت مردم این شهر هستم.

وینگر سابق ذوب‌آهن درباره کار با امیر قلعه‌نویی گفت: خدا را شکر تیم‌هایی که آقای قلعه‌نویی سرمربی آن است، برای قهرمانی تلاش می‌کند و امیرخان غیر از قهرمانی راضی نمی‌شود؛ همانطور که در ذوب‌آهن نشان داد و فصل قبل هم در سپاهان دیدید تیمی که چندین سال نتیجه نمی‌گرفت، پارسال جزو مدعیان قهرمانی بود و در آخر نایب قهرمان شد و همچنین سهمیه آسیایی گرفت.

حسینی یادآور شد: امسال تیم خوبی در سپاهان بسته شده و تمرینات پیش فصل خوبی با حضور بازیکنان جدید و باکیفیت داشتیم؛ در بازی‌های دوستانه پیش فصل این تیم خیلی خوب کار کردیم به مرور زمان به آمادگی مطلوب جسمانی و تاکتیکی می‌رسیم؛ ان‌شاالله لیگ را با قدرت شروع می‌کنیم و از همان روز اول نشان خواهیم داد که یک تیم قهرمان هستیم.

او تصریح کرد: ذوب‌آهن همیشه در لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کرده تجربه فینالیست شدن را دارد، اما فکر می‌کنم امسال نسبت به ذوب‌آهن یک مقدار کم لطفی شده است؛ فصل قبل که ما بودیم و امسال، شرایط طوری است که باید بیشتر از آقای آذری حمایت کنند چون واقعا خیلی زحمت می‌کشند ولی یک مقدار تنها هستند.

حسینی تاکید کرد: اگر ذوب آهن یک مقدار حمایت مالی بهتری شود و از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کند، فکر می‌کنم با حمایت‌ها از مدیرعامل و تیم، به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند و حتی به فینال برسد. ذوب‌آهن تیم بی‌حاشیه‌ای است و در لیگ برتر جام حذفی و در لیگ قهرمانان حضور خوبی داشته است؛ ذوب‌آهن یک تیم پُر افتخار است و باید از طرف مسؤولان رده بالا و کارخانه ذوب‌آهن حمایت بهتری از تیم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان