تعهد مالی خیران تالش برای بازسازی عتبات عالیات


تعهد مالی خیران تالش برای بازسازی عتبات عالیات

آستارا - ایرنا - خیران عتبات عالیات در تالش برای ارائه و جمع آوری کمک های نقدی جهت مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی، متعهد شدند.

گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که روز سه شنبه در همایش دلباختگان حسینی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، خیران عتبات عالیات برای جمع آوری ۷۰۰ میلیون ریال کمک مالی تا پایان تابستان امسال، جهت هزینه در ساخت صحن زینب کبری (س) متعهد شدند.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش در این همایش گفت: پیامبران و اولیای الهی الگوهای کامل انسان در جوامع مسلمان هستند و خیرانی که در راه بازسازی عتبات عالیات قدم برداشته اند، با نثار مال و ثروت خود، ارزش های معنوی و اجر اخروی دریافت می کنند.

وی ادامه داد: اطاعت از ائمه معصوم (ع) برای رسیدن به رستگاری در دنیا و آخرت ضروری است و حرکت خداپسندانه خیران در بازسازی اماکن مقدس، نزد خدا از ارزش والایی برخوردار است.
مهدوی افزود: عشق به اهل بیت (ع) مایه امید و سعادت انسان است و دست یاری خیران بازسازی عتبات عالیات را می فشاریم و همه در این کار خیر، در حد توان مشارکت می کنیم.

فرماندار تالش گفت: نیت قلبی در این امر اهمیت زیادی دارد و مردم تالش در اهدای کمک های نقدی برای بازسازی اماکن مقدس، سابقه درخشانی دارند و برای توسعه و بهسازی بقاع متبرکه شهرستان خود نیز بارها کمک کرده اند.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و حدود ۴۰ درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده است.

۷۱۰۶ / ‏‬ ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !