میزان تماشاگران بازی Fortnite در توئیچ در سه ماهه دوم 2019 کاهش یافته است


میزان تماشاگران بازی Fortnite در توئیچ در سه ماهه دوم 2019 کاهش یافته است

شکی در آن نیست که توئیچ و بازی Fortnite به یکی از مهم‌ترین ارکان صنعت بازی به تبدیل شده‌اند و میعادگاه کسانی است که تجربه بازی‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. چه عاملی باعث شده است که بازی Fortnite به موفقیت گسترده دست پیدا کند؟ یکی از عناوین محبوب یک سال گذشته در توئیچ را می‌توان بتل رویال محبوب شرکت اپیک گیمز، بازی Fortnite نامید. اثری که...

شکی در آن نیست که توئیچ و بازی Fortnite به یکی از مهم‌ترین ارکان صنعت بازی به تبدیل شده‌اند و میعادگاه کسانی است که تجربه بازی‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

یکی از عناوین محبوب یک سال گذشته در توئیچ را می‌توان بتل رویال محبوب شرکت اپیک گیمز، بازی Fortnite نامید. اثری که نه تنها توئیچ را درنوردید بلکه جمع زیادی از کسانی که علاقه‌ای به بازی‌های ویدئویی نداشتند را جلب خود کرد.

اکنون بنا به گزارش منتشر شده توسط Streamlabs که میزان دقیق بینندگان توئیچ در سه ماهه دوم سال 2019 را اعلام کرده، به نظر می‌رسد که چند ماه گذشته اوضاع وفق مراد توئیچ و بازی Fortnite نبوده و نرخ بینندگان آن‌ها کاهش پیدا کرده است. در این سه ماهه توئیچ 55 میلیون ساعت نسبت به سه ماه ابتدایی سال 2019 بیننده داشته، تقریباً 2 درصد کمتر.

اگرچه این میزان کاهش شاید چشمگیر نباشد و قطعاً ضرری هم به پلتفرم نخواهند رساند، اما با این حال بر خلاف گذشته نرخ تماشاگران رو به کاهش رفته است. به علاوه در گزارش اشاره شده که 10 درصد کمتر از سه ماهه ابتدایی، بازی‌ها به استریم گذاشته شده‌اند. از دیگر آمارهای بدست آمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نرخ بینندگان همواره در حال تماشا در توئیچ 3 درصد کاهش پیدا کرده و به 1.24 میلیون نفر رسیده است. نزدیک به 4.8 میلیون کانال در پلتفرم توئیچ استریم انجام داده‌اند، یک میلیون کمتر از سه ماهه ابتدایی. متوسط بینندگان هر کانال با رشد 9.4 درصدی مواجه شده است، تقریباً 28.6 نفر به ازای هر کانال.

بازی Fortnite همچنان پربیننده‌ترین بازی در توئیچ باقی مانده، با 294.2 میلیون ساعت تماشا (سه ماه ابتدایی 304.6 میلیون ساعت). البته اپیک گیمز دیگر پربیننده‌ترین ناشر به حساب نمی‌آید. با عرضه بازی TeamFight Tactics از استودیو Riot Games خالق عنوان محبوب و تمام‌نشدنی League of Legends، اکنون آن‌ها به رتبه اول پرتماشاگرترین توزیع‌کننده در سه ماهه دوم سال 2019 رسیده‌اند.

میزان تماشاگران بازی Fortnite در توئیچ در سه ماهه دوم 2019 کاهش یافته است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس