جشن دانش‌آموختگی در دانشگاه علامه طباطبائی


مراسم دانش آموختگی بیش از 2 هزار دانشجوی این دانشگاه با حضور خانواده آن‌ها عصر امروز در برج میلاد برگزار شد

جشن دانش‌آموختگی در دانشگاه علامه طباطبائیحسین سلیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: دانشگاه علامه طباطبائی سالانه حدود ۳ هزار و ۸۰۰ دانش آموخته دارد که مراسم دانش آموختگی بیش از ۲ هزار دانشجوی این دانشگاه با حضور خانواده‌های آن‌ها امروز برگزار شد.
وی ادامه داد: ۲۵ درصد از این دانش آموختگان در مقطع دکتری، ۳۰ درصد در مقطع کارشناسی ارشد و مابقی در مقطع کارشناسی از این دانشگاه دانش آموخته شده اند.
سلیمی با بیان اینکه هر ساله حدود ۴ هزار و ۳۰۰ دانشجوی نو ورود وارد دانشگاه علامه طباطبائی می‌شوند گفت: ​۶۰ درصد این دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی و ۴۰ درصد در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل می‌شوند.
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه ۶۴ درصد از دانش آموختگان این دانشگاه جذب بازار کار می‌شوند و مابقی به تحصیل در مقاطع بالاتر ادامه می‌دهند گفت: مرکز رشد این دانشگاه فعال است و مهمتر از آن برگزاری دوره‌های مهارتی برای آشنایی دانشجویان با بازار کار است، همچنین در پی هماهنگی با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستیم تا پس از ورود دانشجو به دانشگاه هدایت شغلی برای او ایجاد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی