اتلتیکو دست بردار ستاره رئال مادرید نیست !


خامس رودریگز از ناپولی و اتلتیکو پیشنهاد دارد ولی قصد دارد در مادرید بماند و برای تیم دوم این شهر به میدان برود. نوشته اتلتیکو دست بردار ستاره رئال مادرید نیست ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتلتیکو دست بردار ستاره رئال مادرید نیست !

اتلتیکو همچنان به دنبال خامس رودریگز
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۱
اتلتیکو دست بردار ستاره رئال مادرید نیست !

خامس رودریگز از ناپولی و اتلتیکو پیشنهاد دارد ولی قصد دارد در مادرید بماند و برای تیم دوم این شهر به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از مارکا، داستان خامس و رئال به پایان خود نزدیک می شود. ستاره کلمبیایی پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشته اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفته است. او که می داند مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شده و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، پیشنهاد اتلتیکو را جذاب تر می داند؛ به خصوص اینکه تمایل خود او ماندن در شهر مادرید است.

اتلتیکو نیز به خوبی می داند که مذاکره با رئال برای جذب خامس دشواری های خاص خود را دارد. شرایط جذب خامس بسیار متفاوت از مارکوس یورنته است. یورنته چند هفته پیش از رئال به اتلتیکو پیوست اما قطعا انتقال خامس به اتلتیکو، پر سر و صدا خواهد بود و حواشی زیادی به دنبال خواهد داشت.

اتلتیکو قصد دارد فعلا صبر کند و همه چیز را به گذشت زمان بسپارد. سران این باشگاه امیدوار هستند که مقاومت خامس جواب بدهد و تمایل او به ماندن در مادرید کمک کند تا رئالی ها به انتقال او رضایت دهند.

رئال مشتاق است تا خا‌مس پیشنهاد ناپولی را قبول کند و اتلتیکو نیز حاضر است تا روزهای پایانی نقل و انتقالات هم صبر کند تا در نهایت خامس را به خدمت بگیرد.

انتقالی که ۴۲ میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت و به آن باید بندهایی متغیر را نیز اضافه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403