جدید ترین پیشنهاد بارسلونا برای نیمار؛ 40 میلیون یورو+2 بازیکن


جدید ترین پیشنهاد بارسلونا برای نیمار؛ 40 میلیون یورو+2 بازیکن

پاریسن‌ژرمن پس از رسیدن این پیشنهاد، بلافاصله آن را رد کرده است.

پاریسن‌ژرمن پس از رسیدن این پیشنهاد، بلافاصله آن را رد کرده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از آاس، بحث ها پیرامون بازگشت نیمار به بارسلونا بعد از دو سال همچنان ادامه دارد. البته آن گونه که به نظر می‌رسد دو باشگاه پاریسن‌ژرمن و بارسلونا به شکل مستقیم در این باره مذاکره نکرده اند و حل کردن این پازل را به نمایندگان واسط سپرده اند.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که بارسلونا با پیشنهادی عجیب سراغ ناصر الخلیفی، مالک پاریسن‌ژرمن بوده است. این پیشنهاد شامل 40 میلیون یورو نقل به اضافه انتقال فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله به پارک دو پرنس بوده که البته راه به جایی نبرده و باشگاه فرانسوی با "تمسخرآمیز" خواندن آن، به سرعت جواب منفی داده است.

پاریسن‌ژرمن در تابستان 2017 برای خرید نیمار 222 میلیون یورو پول پرداخت کرد و هدف اول خلیفی، برگرداندن بخش زیادی از این پول در صورت فروش ستاره برزیلی است. حتی شینده شده که او در صحبت با نمایندگان واسط صحبت از رقم 300 میلیون یورو کرده است؛ رقمی که در حال حاضر، فاصله زیادی با آن چه بارسلونا می‌تواند بپردازد، دارد. شرایط بارسلونا برای پرداخت بند فسخ قرارداد گریزمن نشان داد که بارسلونا اکنون در فراهم آوردن منابع مالی به صورت نقدی دچار مشکل شده است.

مسئله دیگر این انتقال، حقوق نیمار است. او اکنون سالانه 36 میلیون یورو از پاریسن‌ژرمن دریافت می‌کند که این هم مانع دیگری بر سر حضور او در بارسلونا خواهد بود. هرچند خود نیمار اعلام کرده که حاضر است این رقم را تعدیل کند، اما باز هم به نظر می‌رسد بارسلونا نمی‌تواند ارقامی در این حوالی را به بازیکن پرداخت کند.

نیمار با تاخیر در تمرینات پیش فصل پاریسن‌ژرمن حضور یافت و در اظهار نظری جنجالی، بهترین خاطره دوران بازی خود را برتری 6-1 بارسلونا بر پاریسن‌ژرمن عنوان کرد تا راه خود را برای بازگشت به نیوکمپ هموار کند. اما اکنون به نظر می‌رسد شاید بارسلونا به اندازه شخص نیمار، تمایل به وقوع این انتقال ندارد.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط