سریال Jack Reacher توسط کمپانی آمازون ساخته خواهد شد


سریال Jack Reacher توسط کمپانی آمازون ساخته خواهد شد

کمپانی آمازون غوغا کرده کرده است، بعد از خبر ساخت سریال از روی کامیک بوک Paper Girls این بار خبر ساخت سریال Jack Reacher توسط این کمپانی منتشر شده است. فرانچایز Jack Reacher قرار است که در مسیر تازه‌ای حرکت کند. بنا بر اخبار منتشر شده توسط Deadline کمپانی آمازون حق امتیاز ساخت سریال از روی کتاب‌ موفق Jack Reacher را خریده است. این سریال قرار است...

کمپانی آمازون غوغا کرده کرده است، بعد از خبر ساخت سریال از روی کامیک بوک Paper Girls این بار خبر ساخت سریال Jack Reacher توسط این کمپانی منتشر شده است.

فرانچایز Jack Reacher قرار است که در مسیر تازه‌ای حرکت کند. بنا بر اخبار منتشر شده توسط Deadline کمپانی آمازون حق امتیاز ساخت سریال از روی کتاب‌ موفق Jack Reacher را خریده است. این سریال قرار است تا توسط خالق سریال Scorpion «نیک سانتورا» (Nick Santora) هدایت شود، وی در عین حال نویسنده تهیه کننده اجرایی و شورانر سریال نیز هست.

سریال Jack Reacher داستان شخصیتی را دنبال می‌کند که سرگرد سابق پلیس نظامی ارتش بوده است که در سر تا سر ایالات متحده آمریکا پرسه می‌زند و به دنبال کارهای سخت و موقعیت‌های خطرناک می‌گردد. کتاب‌ این داستان که توسط «لی چایلد» (Lee Child) نوشته شده است بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه در جهان فروش رفته که مقدار کل آن یک میلیارد دلار می‌شود.

از جدیدترین اقتباس این فرانچایز می‌توان به دو فیلم ساخته شده توسط استودیو پارامونت اشاره کرد. فیلم Jack Reacher در سال ۲۰۱۲ و فیلم Jack Reacher: Never Go Back در سال ۲۰۱۶ منتشر شدند. تام کروز در این دو فیلم نقش شخصیت جک ریچر‌ را بازی کرد ولی انتخاب وی برای این نقش‌ موجب بروز اختلاف نظرات زیادی بین طرفداران کتاب شد. زیرا فیزیک بدنی این شخصیت در کتاب با فیزیک بدنی تام کروز سازگار نبود. در سال ۲۰۱۸ چایلد برای اولین بار گفت که اقتباسی تلویزیونی از این فرانچایز ساخته خواهد شد و تام کروز برای بازی در این نقش بر نخواهد گشت.

من از‌ کار کردن با کروز لذت بردم. او آدم واقعا خوبی است و ما با هم اوقات خوبی را داشتیم. ولی طرفداران درست می‌گویند اندازه هیکل جک ریچر‌ یکی از مشخصه‌های اصلی شخصیت اوست. موضوع این است که وقتی او پایش را به داخل اتاق می‌گذارد شما برای همان دقیقه اول در بهت و ترس فرو می‌روید. و کروز با وجود همه استعدادش فیزیک بدنی مناسبی برای این نقش نداشت.

تصمیمی که من گرفتم این است که دیگر فیلمی با بازی تام کروز نداشته باشیم. به جای این کار‌ ما این فرانچایز را پیش نتفلیکس یا چیزی شبیه به آن می‌بریم. تلویزیونی استریمی با بازیگری جدید این چیزی است که فرانچایز ما نیاز دارد. و من از تمام طرفدارانی که از انتخاب تام کروز برای بازی در این نقش ناراحت بودند می‌خواهم که به من کمک کنند تا بازیگر مناسب را برای این نقش انتخاب کنیم. ما می‌خواهیم داستان را از اول روایت کنیم و برای این کار دنبال بازیگر مناسب هستیم.

از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌توان به سانتورا، چایلد، «دان گرنجر» (Don Granger) و کارگردان فیلم Mission Impossible «کریستوفر‌ مک کواری» (Christopher McQuarrie) اشاره کرد. «دیوید الیسون» (David Ellison)، «دانا گلدبرگ» (Dana Goldberg) و «مارسی راس» (Marcy Ross) هم تهیه‌کنندگان اجرایی Skydance Television هستند. «کرولین هریس» (Carolyn Harris) هم ناظر Skydance Television است. استودیو Paramount Television هم از تهیه‌کنندگان مشترک این سریال خواهند بود.

نظر شما درباره سریال Jack Reacher چیست؟ آیا این سریال می‌تواند موفقیت دیگری برای کمپانی آمازون رقم بزند!!؟

سریال Jack Reacher توسط کمپانی آمازون ساخته خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها