برخورد با متصرفان حریم و بستر رودخانه ها در سلسله


برخورد با متصرفان حریم و بستر رودخانه ها در سلسله

خرم آباد - ایرنا - فرماندار سلسله گفت: دستگاه های نظارتی برخورد جدی با متصرفان حریم و بستر رودخانه ها و اراضی ملی در شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز سه شنبه در نشست شورای حفاظت از منابع استان که با محوریت ساماندهی منطقه نمونه گردشگری کهمان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان با اشاره به تصرفات غیرقانونی به حریم و بستر رودخانه‌ها و اراضی ملی، گفت: رفتارهای چندگانه ای را در این خصوص از سوی دستگاه‌های اجرایی می‌بینیم که ناامیدی در مردم ایجاد می‌کند.

خسروی بیان کرد: منطقه بسطام و قلایی جزو محروم‌ترین مناطق شهرستان هستند، لذا انتظار می‌رود که منابع طبیعی همانگونه که با مناطق محروم شهرستان برخورد می‌کند با جاهایی که برخوردار هستند و زمین آن مناطق ارزش افزوده دارد هم برخورد کنند.

فرماندار سلسله همچنین با اشاره به حریم و بستر رودخانه‌ها، اضافه کرد: در سالهای گذشته دست اندازی جدی در این حوزه در شهرستان صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به فضای مجازی شهرستان و لزوم کنترل آن با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات، ادامه داد: باید توان کنترل این فضا و برخورد با کسانی که نشر اکاذیب کرده و منجر به تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن خدمات دولت می‌شوند را داشته باشیم ضمن اینکه اعتقاد داریم هرجا خطایی وجود دارد حق رسانه‌ها است که آشکارسازی کنند.

خسروی تاکید کرد: در حوزه کنترل بازار که نگرانی‌های اکثر مردم است ستاد تنظیم بازار حضور مداوم و مستمری دارند و جلسات بصورت متوالی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سیلاب اخیر و وضعیت شهرستان، گفت: در سیلاب اخیر مطابق آمار امور آب شهرستان، حدود ۵۱۰ متر مکعب در ثانیه سیلاب را از کنار شهر و روستاها عبور دادیم که حجم بسیار سنگینی بود و بواسطه فعالیت‌هایی که ستاد مدیریت بحران در شهرستان از یک هفته قبل از شروع سیلاب در شهرستان انجام داد توانستیم با کمترین تلفات و با بیشترین بارندگی، کمترین خسارات را در شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های پس از سیل و عدم بهره مندی از کمک‌های استانی، افزود: توانستیم در کمترین زمان ممکن وضعیت جاده‌های بین مزارع و پل‌ها را به شرایط عادی برگردانیم و در بخش پرداخت خسارات‌ها نیز توانسته ایم رتبه نخست استان را به خود اختصاص دهیم.

۷۲۶۵/۷۲۷۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان