لندو نوریس: ما مسابقه را به استراتژی باختیم


فرمول یک ایران – راننده جوان تیم مکلارن، لندو نوریس بیان کرده است که تیم در استراتژی او اشتباه کرده و همین امر باعث شده است که او از کسب امتیاز در این مسابقه محروم شود. نوریس در مرحله تعیین خط موفق به کسب رده هشتم شده بود و در لحظات آغازین مسابقه هم نبرد خوبی را با دنیل ریکاردو راننده تیم رنو داشت؛ پس از آنکه آنتونیو جیوویناتزی با خروج خود از...

فرمول یک ایران – راننده جوان تیم مکلارن، لندو نوریس بیان کرده است که تیم در استراتژی او اشتباه کرده و همین امر باعث شده است که او از کسب امتیاز در این مسابقه محروم شود.

نوریس در مرحله تعیین خط موفق به کسب رده هشتم شده بود و در لحظات آغازین مسابقه هم نبرد خوبی را با دنیل ریکاردو راننده تیم رنو داشت؛ پس از آنکه آنتونیو جیوویناتزی با خروج خود از پیست منجر به ورود خودروی ایمنی شد، اوضاع برای راننده تیم مکلارن خوشایند پیش نرفت و استراتژی او تحت تاثیر قرار گرفت.

لندو نوریس: ما مسابقه را به استراتژی باختیملندو نوریس: ما مسابقه را به استراتژی باختیم لندو نوریس

او در مصاحبه بعد از پایان مسابقه بیان کرد که:

این اتفاق برای من و کارلوس کار را سخت تر کرد. استراتژی چیزی بود که مسابقه را به آن باختیم.

ما چیزی را امتحان کردیم که برایمان پیشامد خوبی را نداشت. شما می توانید ببینید که خیلی از خودرو ها به مانند الکساندر البون، در آخر سرعت خود را از دست داده بودند. شاید تصمیم ما در یک روز دیگر می توانست مفید واقع شود ولی امروز برایمان نه!

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!