نهایی شد ؛ گزینه مدنظر رونالدو در یوونتوس !


مارک اوورمارس، مدیر باشگاه آژاکس مدعی شد ماتیاس دی لیخت در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد. نوشته نهایی شد ؛ گزینه مدنظر رونالدو در یوونتوس ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نهایی شد ؛ گزینه مدنظر رونالدو در یوونتوس !

آژاکس هم انتقال دی لیخت به یوونتوس را تایید کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۱
نهایی شد ؛ گزینه مدنظر رونالدو در یوونتوس !

مارک اوورمارس، مدیر باشگاه آژاکس مدعی شد ماتیاس دی لیخت در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از کش و قوس های فراوان، بالاخره مقصد بعدی ماتیاس دی لیخت، مدافع جوان و هلندی باشگاه آژاکس معلوم شد و مدیران این باشگاه نیز توافق با یوونتوس را تایید کردند. دی لیخت مدت ها بود مورد نظر تیم ها بزرگ اروپایی بود اما در نهایت این یوونتوس بود که با آژاکس برای خرید این ستاره آینده دار به توافق رسید.

مارک اوورمارس گفت:

“انتقال ماتیاس دی لیخت به یوونتوس در حال نهایی شدن است. ما در انتظار تضمین های بانکی هستیم، زیرا ما در آژاکس در رابطه با این موارد بسیار سختگیر هستیم. امیدوارم همه چیز پیشرفت کند اما من فکر می کنم هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد و آنها ایتالیایی هستند.”

اخبار حاکی از آن است که ادسون آلوارز، مدافع تیم ملی مکزیک قرار است جانشین ماتیاس دی لیخت در قلب خط دفاعی آژاکس شود. اوورمارس در این خصوص گفت:

“خرید ادسون آلوارز ربطی به حضور دی لیخت در یوونتوس ندارد.

ادسون بازیکنی باکیفیت است که به طور منظم در تیم ملی مکزیک بازی می کند و ما او را به خوبی می شناسیم زیرا وی را برای مدت طولانی است که زیر نظر گرفته ایم و ادسون تنها ۲۱ سال سن دارد. ادسون اخیرا به خوبی پیشرفت کرده و می تواند در بسیاری از پست ها بازی کند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر