معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی


معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی

گروه فعالیت‌های قرآنی _ نفرات برتر سی و هفتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی در رقابت پسران معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزیبه گزارش ایکنا از زنجان، امروز، 25 تیرماه، اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی در سالن همایش غدیر دانشگاه زنجان برگزار و نفرات برتر بخش پسران معرفی شدند.
در رشته تفسیر قرآن کریم، در پایه دهم، حمیدرضا منتظریزدی از استان قم رتبه اول، امیرمحمد شهریاری از خوزستان رتبه دوم و محمدجعفر آزادشریفی از خراسان جنوبی رتبه سوم را کسب کردند و محمدصالح پویا از کرمان و ایلقار هدایت از شهرستان‌های استان تهران به ترتیب چهارم و پنجم شدند.
نفرات اول تا پنجم رشته تفسیر قرآن در پایه یازدهم به ترتیب، علی شریعت‌نژاد از قم، محمدعلی رامتین از شهر تهران، حسین توفیق‌زاده از خوزستان، قاسم طاووسی از اصفهان و محمدجواد رضوانی از خراسان جنوبی بودند.
در این رشته مصطفی چنانی از خوزستان، امیررضا برزگر از اردبیل، محمدحسین جلیلی از همدان، مجید بخشنده از خراسان رضوی و محمدحامد ارثی از یزد نفرات اول تا پنجم پایه دوازدهم را تشکیل می‌دادند.
نیما شکروی از مرکزی، سیدمحمدحسین مرتضوی‌زاده از یزد، محسن نظرزاده از خراسان رضوی، محمدرضا مرحمتی‌زاده از فارس و علی حاج‌سعیدی از گلستان رتبه‌های اول تا پنجم رشته انشای نماز در پایه دهم را به خود اختصاص دادند.
در پایه یازدهم این رشته نیز محسن منگلی از کرمان، سیدعلی دست‌افکن از کهکیلویه و بویراحمد، شایان مومیوند از همدان، سیدعلی سیدی‌مفرد از قم و صادق اسماعیلی از سمنان مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.
محمدمهدی نبوی از فارس، محمدرضا ساده از قم و مهدی ترابی از سمنان عناوین اول تا سوم رشته انشای نماز در پایه دوازدهم را به‌دست آورند و میثاق شکاری از یزد و مهدی خلیلی از لرستان چهارم و پنجم شدند.
در پایه دهم رشته احکام، سیدمحمدرضا موسوی از فارس، امیرمحمد احمدی‌مسعود از همدان، امیرمهدی فرحبخش از کرمان، ایمان ایزدی از مازندران و سیدمحسن میرجلیلی از یزد رتبه‌های اول تا پنجم را از آن خود کردند.
در پایه یازدهم این رشته، محمدمیکائیل غلامی از خراسان رضوی، محمد مهدی‌نژاد از یزد، مرتضی پورفرحانی از خوزستان، مهدی کردی از قم و مهدی رحمانی از آذربایجان شرقی به مقام‌های اول تا پنجم دست یافتند.
در پایه دوازدهم نیز علی‌اکبر رفیعی از قزوین، امیرحسین محمدی از زنجان، سیدمهدی حسینی از آذربایجان شرقی، علی ملایی از آموزش و پرورش استثنایی و ابوالفضل مسعودی از فارس نفرات اول تا پنجم این ماراتن قرآنی شناخته شدند.
در رشته صحیفه سجادیه، عباس متقیان‌نژاد از قم، علیرضا پاک‌منش از همدان و امیرحسین انصاری از قزوین در پایه دهم رتبه‌های اول تا سوم را تصاحب کردند، محمدجواد خبیری از شهرستان‌های تهران چهارم شد و هادی تقوی از خراسان رضوی به پنجمی رسید.
در پایه یازدهم این رشته محمدمهیار حامدی‌کیا از قم، محمدمهدی باغبان از خراسان رضوی، مهدی حاجی از خوزستان، محمدحسین سنجری‌پور از یزد و امیرمحمد ثموری‌فر از سیستان و بلوچستان به عنوان نفرات اول تا پنجم شناخته شدند.
نفرات اول تا پنجم پایه دوازدهم رشته صحیفه سجادیه نیز به ترتیب، محمدامین گزار از خوزستان، محمدرضا زرگیر از کرمانشاه، عرفان دلیر از اردبیل، علیرضا گرامی از خراسان رضوی و علیرضا منصوری از اصفهان بودند.
در پایه دهم رشته نهج‌البلاغه امیررضا شباب از خوزستان، محمدمهدی جلیلی از قم، حسین روشن از لرستان، علی دهقان‌بنادکی از یزد و مهدی براتی از خراسان رضوی رتبه اول تا پنجم را کسب کردند.
در پایه یازدهم، محمدامین اسپرائینی از خراسان رضوی، مهدی عرب از مرکزی، محمدمهدی فروزان از خوزستان، سید‌محمد میراحمدی از چهار‌محال و بختیاری و مرتضی تختکشان از اصفهان موفق به کسب رتبه‌های اول تا پنجم شدند.
مهدی دنکوب از گلستان، سینا رشیدیان از خراسان رضوی، علیرضا عامری‌نژاد از خوزستان، علی محمدی‌طاهری از اصفهان و محمدجواد رسولی‌نیا از قزوین به مقام‌های اول تا پنجم دست یافتند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران