افتتاح 5 فاز پالایشگاهی پارس جنوبی از برکات برجام بود


افتتاح 5 فاز پالایشگاهی پارس جنوبی از برکات برجام بود

بوشهر– ایرنا– برجام گشایش‌ها و دستاورهای خوبی برای اقتصاد کشور داشت که افتتاح پتروشیمی‌ها و پنج فاز پالایشگاهی پارس جنوبی از نمونه های این برکات بود.

فرماندار کنگان استان بوشهر روز سه شنبه در جمع مدیران این شهرستان افزود: همچنین گشایش ها در حوزه حمل و نقل دریایی و کشتیرانی و ورود تجهیزات مورد نیاز صنعت به کشور پس از امضای برجام حکایت از اثرگذاری این برنامه جامع اقدام مشترک ایران با کشورهای ۱+۵ دارد.

فتح الله نوروزی افزود: لغو ۶ قطعنامه سازمان ملل علیه ایران، افزایش میزان صادرات، شکست آمریکا در بسیاری از سناریوهای ضد ایران و آرامش نسبی بر بازار از دیگر برکات برجام بود.

رئیس شورای اداری شهرستان کنگان با تاکید بر ضرورت تقویت سرمایه های اجتماعی به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه اشاره و بیان کرد: امروز بهترین راه برای خروج از مشکلات استفاده از ظرفیت نخبگان است زیرا آنها نمی توانند فکر نخبگان ما را تحریم کنند.

نوروزی با اشاره به استفاده از توان جوانان گفت: تقویت وحدت، انسجام اجتماعی و امید آفرینی راه موفقیت و گذر از مشکلات است.

وی درباره مالیات بیان کرد: حمایت از رونق کسب و کار در حوزه مالیاتی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار کنگان با نکوداشت هفته بهزیستی اظهارداشت: کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید رویکرد بهزیستی باشد.

نوروزی با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان، آن را از ابتکارات ارزشمند امام امت دانست و ادامه داد: صیانت از آرا و کمک در برگزاری انتخاباتی سالم مطالبه‌ای است که با همراهی شورای نگهبان و سیستم اجرایی محقق خواهد شد.

وی درباره هفته دولت گفت: ستاد هفته دولت در شهرستان فعال است و تلاش خواهد شد اتفاقات مبارکی در شهریورماه برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم رقم بخورد.

نکوداشت سالروز نماز جمعه و تاکید بر ضرورت تقویت این نهاد، پرهیز از ریخت و پاش های غیر ضروری، صرفه جویی در استفاده از حامل های انرژی، خودداری از روی آوردن به مدیریت منفعلانه از دیگر مباحث مطرح شده توسط فرماندار کنگان بود.

در این جلسه تعدادی از مدیران گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی ارائه کردند.

۷۲۰۸/‏۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان