تاکه فوسا کوبو: افتخار می کنم که برای بهترین باشگاه دنیا بازی می کنم؛ کیفیت بازیکنان رئال مادرید مرا تحت تاثیر قرار داده است


تاکه فوسا کوبو: افتخار می کنم که برای بهترین باشگاه دنیا بازی می کنم؛ کیفیت بازیکنان رئال مادرید مرا تحت تاثیر قرار داده است

ستاره ژاپنی لوس بلانکوس معتقد است که باید از فرصتی که نصیبش شده است، نهایت استفاده را...

طرفداری - تاکه فوسا کوبو ستاره جوان ژاپنی رئال مادرید، هم اکنون در اردوی پیش فصل لوس بلانکوس در مونترال کانادا حضور دارد و به همراه تیم اصلی تمرین می کند. بازیساز 18 ساله کهکشانی ها با نمایش های مطلوبش در تمرینات، توجه کادر فنی را به خود جلب کرده است.

به گزارش Marca، کوبوی جوان فصل آینده زیر نظر رائول گونزالس و در رئال کاستیا توپ خواهد زد و بدین ترتیب می خواهد از تمرین کردن با تیم اصلی، نهایت استفاده را ببرد. ستاره ژاپنی لوس بلانکوس در گفت و گویی عنوان کرد:

در اینجا به عنوان یک فوتبالیست و همچنین به عنوان یک انسان، در درون و بیرون زمین، چیزهای زیادی یاد گرفتم و اوقات خوشی را سپری کردم. چیزی که واقعا مرا تحت تاثیر قرار داده، کیفیت بازیکنان است. هم تیمی ها و مربیانم بسیار خوش برخورد هستند و به خوبی با آن ها تطبیق پیدا کرده ام.

کوبو در ادامه افزود:

باید از فرصتی که نصیبم شده است، استفاده کنم و در عین حال از حضور در اینجا نیز لذت ببرم، چرا که چنین فرصتی نصیب هر کسی نمی شود. رئال مادرید در ژاپن علاقمندان زیادی دارد و افتخار می کنم که در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز