سه گیلانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور یافتند


سه گیلانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور یافتند

رشت - ایرنا - سه گیلانی برای حضور در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در مرحله جدید اردوی تیم ملی حضور یافتند.

رئیس هیأت کشتی استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون کشتی، اسامی کشتی گیران فرنگی کار نوجوان به مرحله جدید اردوی تیم ملی و برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شد که دو کشتی گیر گیلانی با درخشش در اردوهای قبلی، به این مرحله از اردو نیز دعوت شدند.

نقی هدایتی افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون کشتی، مهدی احدی زناب کشتی گیر ملی پوش گیلانی در وزن ۴۵ کیلوگرم و در وزن ۵۵ کیلوگرم فربد سیرتی مقدم دیگر کشتی گیر شایسته این استان به مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور دعوت شده اند.

وی خاطرنشان کرد: البته در وزن ۴۵ کیلوگرم به جز کشتی گیر گیلانی، یک کشتی گیر از استان قم و در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز، دو کشتی گیر از استان های مازندران و خوزستان حضور دارند که در پایان این اردو، نفرات ملی پوش اعلام می شوند تا در رقابت های قهرمانی جهان حضور یابند.

وی ادامه داد: همچنین محمد کاظمی مهر یکی از مربیان ارزشمند کشتی استان به عنوان یکی از اعضای کادر فنی و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور انتخاب شده که این مربی نیز در این مرحله از اردو حضور یافته است.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان از ششم مرداد ماه سال جاری در صوفیه بلغارستان آغاز می شود که در این دوره از رقابت ها، زبده ترین کشتی گیران فرنگی کار این رده سنی از کشورهای مختلف به مدت یک هفته با هم رقابت می کنند.

۷۲۸۵ ‏‬ ‏/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان