همدان میزبان المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر کشور شد


همدان میزبان المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر کشور شد

همدان- ایرنا- چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از سوم تا هشتم مرداد ماه به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می شود.

دبیر کل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در این مسابقات نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار، مربی و سرپرست از ۱۳۳ دانشگاه و ۳۱ استان کشور به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا شرکت می کنند.

مهرداد عنبریان اظهار داشت: این رقابت ها در ۹ رشته والیبال چهار نفره، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، آمادگی جسمانی، فریزبی، طناب زنی، هفت سنگ مهارتی، پرتاب دارت و هندپلو برگزار می شود.

وی افزود: نزدیک به ۱۳۰ تن از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در برگزاری این المپیاد مشارکت دارند.

عنبریان عنوان کرد: از همدان نیز پنج تیم از دانشگاه های بوعلی سینا، صنعتی، پیام نور و علمی کاربردی در این المپیاد شرکت می کنند.

وی ادامه داد: رشته های انفرادی این المپیاد در مدت سه روز و رشته های تیمی نیز در مدت پنج روز مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

دبیر کل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بیان کرد: آیین گشایش این المپیاد روز جمعه چهارم مرداد ماه با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن امام علی (ع) همدان برگزار می شود.

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا در دسته دانشکده های برتر کشور قرار دارد.
۹۹۰۴/‏۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی