حجاب گنجینه ناب حفظ ارزش ها


حجاب گنجینه ناب حفظ ارزش ها

کرج - ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی البرز حجاب را گنجینه ناب حفظ ارزش ها عنوان کرد و گفت: حفظ حجاب یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده است.

به گزارش ایرنا، سردار سید جعفر حسینی روز سه شنبه در همایش عفاف و حجاب استان البرز افزود: عفاف و حجاب یکی از مهمترین ارزش های فرهنگی و اجتماعی جامعه است که باید همه نهادها برای حفظ و اشاعه آن در جامعه تلاش کنند.

وی به نقش موثر خانواده‌ها برای حفظ این ارزش والا اشاره کرد و بیان داشت که خانواده‌ها بیشترین تاثیرگذاری و شکل گیری برای اشاعه این فرهنگ هستند.

سردار حسینی اضافه کرد: با توجه به شرایط کنونی که دشمن حجاب و عفاف را نشانه گرفته مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش همه ما وجود دارد که جامعه را باید با حفظ حجاب نگه داشت تا دشمنان را در هدف شو م خود ناکام کنند.

وی خاطرنشان کرد که شناخت حجاب و نقش آن در کاهش آسیب اجتماعی می‌تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی ترقی و تعامل هموار سازد و به سلامت جامعه کمک کند.
حسینی افزود: آسیب اجتماعی به نوعی عمل فردی یا جمعی گفته می‌شود که در چهارچوب اصول اخلاقی و قواعد جمعی به صورت رسمی یا غیر رسمی رعایت شده و در نتیجه با منع قانونی یا قبح اخلاقی جامعه روبرو شود.
جانشین فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: با حفظ حجاب، محیط خانواده تحت تاثیر خودنمایی‌های عده‌ای از زنان بدحجاب و بی‌حجاب قرار نمی‌گیرد و هم مراکز اجتماعی و اداری در کمال سلامت رفتاری خواهند بود.

۲۰۹۸/‏‬ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان