چارلز لکلرک به مکس ورشتپن: تشکر برای درس هایت!


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک بعد از کسب رده سوم در گرندپری بریتانیا 2019 و رقابت جذاب و هیجان انگیز خود با مکس ورشتپن در مصاحبه بعد از مسابقه خود عنوان کرد که درس های زیادی از رقابت و سبقت گیری های خود و مکس طی مسابقه های اخیر یاد گرفته است. بار قبلی که این دو راننده با یکدیگر نبرد می کردند، لکلرک بازنده بود و پیروزی گرندپری اتریش 2019 را از دست...

فرمول یک ایرانچارلز لکلرک بعد از کسب رده سوم در گرندپری بریتانیا ۲۰۱۹ و رقابت جذاب و هیجان انگیز خود با مکس ورشتپن در مصاحبه بعد از مسابقه خود عنوان کرد که درس های زیادی از رقابت و سبقت گیری های خود و مکس طی مسابقه های اخیر یاد گرفته است.

بار قبلی که این دو راننده با یکدیگر نبرد می کردند، لکلرک بازنده بود و پیروزی گرندپری اتریش ۲۰۱۹ را از دست داد. مکس جایی برای چارلز نگذاشت و او را به ببرون هل داد که از سوی داوران اتفاق مسابقه ای قلمداد شد. لکلرک این تجربیات را در گرندپری بریتانیا به کار بست و توانست با اینکه در اکثر ۵۲ دور چرخ به چرخ بود، این بار مکس را شکست دهد و اجازه عبور ندهد. این دو حتی در پیت لین هم رقابت داشتند و به یکدیگر باج نمی دادند. راننده موناکویی گفت:

فکر می کنم مسابقه اتریش چشم من را نسبت به یک سری مسائل باز کرد و با تشکر از داوران که مرا متوجه کردند، حالا می دانم تا چقدر می توانم فشار بیاورم و رقابت کنم.

خیلی خوشحالم که مسابقه این چنین جلو رفت و فکر می کنم برای فرمول یک چنین رقابت هایی مفید است.

چارلز لکلرک به مکس ورشتپن: تشکر برای درس هایت!چارلز لکلرک به مکس ورشتپن: تشکر برای درس هایت! مکس ورشتپن و چارلز لکلرک – اتریش 2019

چارلز به کمک هم تیمی خود و برخوردی که با ورشتپن داشت، توانست رتبه سومی را تثبیت کند. این به آن معنی است که لکلرکی که به واسطه پیت استاپ کند خود در طی ماشین ایمنی به رده ششم تنزل پیدا کرده بود، باز هم توانست سومی را پس بگیرد. او افزود:

این مسابقه احتمالا مسابقه ای بود که در طی حضور خود در فرمول یک بیشترین لذت را از آن برده ام. روز سختی بود اما از کسب سومی خرسندم.

در دو بخش ابتدایی مسابقه آنجایی که باید نبودیم اما در لاستیک های هارد قدرتمند ظاهر شدیم اما متاسفانه ماشین ایمنی کارم را خراب کرد و چند رده از دست دادم. به هر حال از نبرد و کسب سومی خوشحالم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟