چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود


چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج‌شنبه (27 تیرماه) با حضور رییس جهاددانشگاهی،…

چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود

با حضور معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد؛

چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود
سیناپرس: چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج‌شنبه (۲۷ تیرماه) با حضور رییس جهاددانشگاهی، معاون مطبوعاتی امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد و رییس دانشگاه علامه طباطبایی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، پنج‌شنبه (27 تیرماه) در تالار اجتماعات کتابخانه‌ی مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
این گردهمایی با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر مجید سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی این نهاد و مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه‌ی ارتباطات جهاددانشگاهی به میزبانی جهاددانشگاهی علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.
هم‌چنین در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و فعالان این حوزه، قرار است معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد با موضوع «روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌ها» به ایراد سخن بپردازد.
از دیگر بخش‌های این گردهمایی برگزاری دو کارگاه آموزشی با موضوعات «تولید محتوای موثر در بستر رسانه‌های نوین» و «خلاقیت در تبلیغات» می‌باشد.
گفتنی است، تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و نشست هماهنگی بین واحدی با ارایه‌ی راهکارهای موثر از دیگر قسمت‌های این گردهمایی است.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو