ترامپ نژاد پرست باید استیضاح شود


ترامپ نژاد پرست باید استیضاح شود

رشیده طلیب گفت: وی فردی متعصب است؛ او و دولتش همواره دست به اقداماتی زده اند که مردم آمریکا را آزرده کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، رشیده طلیب در واکنش به اظهارات توهین آمیز ترامپ علیه چهار نماینده زن دموکرات گفت: ترامپ فردی نژاد پرست است و باید استیضاح شود.
رشیده طلیب نماینده فلسطینی تبار و مسلمان از میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه چهار نماینده زن دموکرات که گفته بود باید به کشور‌های خود بازگردند و آمریکا را ترک کنند، گفت: همه می‌دانیم این توییت‌ها و اظهارنظر‌های جدید رئیس جمهور دنباله برنامه‌های نژادپرستانه و بیگانه هراسی‌های وی است. نمی‌توانیم اجازه دهیم این اقدامات نفرت انگیز رئیس جمهور توجه ما را از اقدامات مهم برای مسئول دانستن این دولت برای این اوضاع تحقیرآمیز در مرز که در آنجا کودکان را از خانواده هایشان جدا کرده اند و آن‌ها را در شرایطی غیرقانونی و وحشتناک نگهداری می‌کنند، منحرف کند.
انتخاب شدم که برای این اهداف مبارزه کنم. من به عنوان نماینده مجلس نمایندگان از حوزه ۱۳ میشیگان انتخاب شدم تا در کنگره علیه سیطره شرکت‌های بزرگ و فساد در کشور مبارزه کنم به این معنی که باید از استیضاح این رئیس جمهور و اقداماتش، دولت و افرادی که وی منصوب کرده است، حمایت کنم.
متاسفانه این نخستین بار نبوده و آخرین بار هم نخواهد بود که چنین لحن زننده و متعصبانه را از رئیس جمهور می‌شنویم. می‌دانیم وی فردی متعصب است و همچنین می‌دانیم وی و دولتش همواره دست به اقداماتی زده اند که مردم آمریکا را آزرده کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش