امیدواری سولسشر به امضای قرارداد جدید دخیا


امیدواری سولسشر به امضای قرارداد جدید دخیا

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد نسبت به امضای قرارداد جدید داوید دخیا، سنگربان این تیم خوشبین است و می‌گوید امیدوار است این قرارداد هر چه زودتر امضا شود.

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه بعد از مدتها کش و قوس بین منچستر یونایتد و دروازه‌بان اسپانیایی‌اش، داوید دخیا، سرانجام تصمیم گرفته قرارداد جدیدی با یونایتد امضا کرده و به شایعات درباره آینده‌اش پایان دهد. و حالا اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ می‌گوید به امضای این قرارداد جدید امیدوار است.

امیدواری سولسشر به امضای قرارداد جدید دخیا

قرارداد قبلی دخیا با یونایتد سال آینده به پایان می‌رسد ولی بر اساس اخبار منتشر شده او به زودی قرارداد بلندمدت جدیدی با یونایتد امضا می‌کند که بر اساس آن دخیا هفته‌ای 350هزار پوند دستمزد خواهد گرفت.

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در جدیدترین کنفرانس خبری خود نسبت به امضای قرارداد جدید دخیا با باشگاه ابراز امیدواری کرد و گفت:" امیدوارم بتوانیم با دخیا یک قرارداد جدید امضا کنیم. ولی اعلام رسمی این خبر باید توسط باشگاه و داوید دخیا انجام شود".

دخیا در سال 2011 از اتلتیکو مادرید به یونایتد پیوست و تا کنون با این تیم، یک قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ اروپا را تجربه کرده است. دخیا در این مدت 362 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده و با اینکه در سال 2015 تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفته بود ولی در نهایت در اولدترافورد ماندگار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات