هشجین خلخال رتبه اول جشن گلریزان استان اردبیل را کسب کرد


هشجین خلخال رتبه اول جشن گلریزان استان اردبیل را کسب کرد

اردبیل _ ایرنا _ رئیس دادگاه بخش هشجین خلخال گفت: ستاد دیه این شهر برای دومین سال متوالی رتبه نخست شهرهای استان اردبیل در میزان کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی جشن گلریزان را بخود اختصاص داد.

باقر نریمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در گلریزان سال گذشته مردم خیر بخش خورش رستم خلخال ۳۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد کمک کردند.

وی گفت: در گلریزان امسال نیز مبلغ کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده از مردم این بخش به ۶۵۰ میلیون ریال رسید که علاوه بر افزایش بیش از ۲ برابری، ستاد یاوران دیه شهر هشجین موفق به کسب رتبه نخست استان برای دومین سال پیاپی در این زمینه شد.

وی با بیان اینکه با کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در گلریزان سال گذشته زمینه آزادی ۹ زندانی مالی از زندان خلخال فراهم شد، اظهار داشت: تلاش می‌شود تا با استفاده از کمک‌های مردمی و جذب کمک‌های ستاد دیه زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم مالی غیرعمد این منطقه از زندان خلخال فراهم شود.

نریمانی با تقدیر از تلاش‌های بی وقفه سرگرد شاپور ندایی فرمانده پلیس راه مسیر ارتباطی اردبیل - سرچم در انجام اقدامات پیشگیرانه از حوادث جاده‌ای این مسیر پرحادثه بیان کرد: اگر هر یک از مسئولان امر در پلیس راه استان با رانندگان خطرساز بصورت جدی برخورد کنند شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در سایر محورهای مواصلاتی نیز خواهیم بود.

او گفت: جاده اردبیل - سرچم جاده‌ای پرحادثه با شیب‌های تند بویژه در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال است که تخلف از ناحیه رانندگان متخلف در این منطقه از جاده موجب به خطر افتادن جان رانندگان و سرنشینان خودورهای عبوری شده و شدت برخورد پلیس راه با رانندگان خاطی حوادث ناشی از خطای انسانی را به حداقل کاهش خواهد داد.

شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم در ۵۰ کیلومتری از مرکز شهرستان خلخال واقع شده و دادگاه مستقل این بخش از ۲ سال پیش شروع بکار کرده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس