کنفرانس بین‌المللی تحقیقات نوآورانه در آموزش برگزار می‌شود


کنفرانس بین‌المللی تحقیقات نوآورانه در آموزش از چهارم تا ششم مرداد ماه در لندن برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی تحقیقات نوآورانه در آموزش برگزار می‌شود

در انگلستان:

کنفرانس بین‌المللی تحقیقات نوآورانه در آموزش برگزار می‌شود
سیناپرس: کنفرانس بین‌المللی تحقیقات نوآورانه در آموزش از چهارم تا ششم مرداد ماه در لندن برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی تحقیقات نوآورانه در آموزش با هدف ایجاد بستری برای استادان و دانشمندان فعال در این حوزه و با حمایت دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی سراسر جهان در لندن برگزار خواهد شد.

رهبری و سیاست‌گذاری آموزشی، یادگیری روانشناسی، ارزیابی و مدیریت، یادگیری ماشینی، استدلال قیاسی از جمله دیگر موضوعاتی است که در این رویداد بین‌المللی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کنفرانس بین‌المللی تحقیقات نوآورانه در آموزش فرصت مناسبی برای آشنایی با آخرین رویکردها، تحقیقات و نوآوری‌های حوزه آموزشی است. دانشمندان و محققان می‌توانند مقالات علمی خود در موضوعات نظریه و روش‌های آموزشی، مدیریت و سیاست در آموزش، آموزش کودک و خانواده و یادگیری را برای داوری به این رویداد ارسال کنند.

موارد منتخب در مجلات و سایت‌های معتبر جهانی از جمله گوگل اسکولار، اسکوپوس و کراس‌رف منتشر می‌شوند. دانشمندان و دانشگاهیان می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را در این رویداد ارائه بدهند تا بازخوردی تخصصی از جامعه‌ای بین‌المللی دریافت کنند.

کنفرانس بین‌المللی تحقیقات نوآورانه در آموزش نه‌تنها به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد چالش‌های پیش روی حوزه را بررسی کنند و راهی برای حل آنها بیابند بلکه فرصتی برای تبادل ایده و ارتباط‌گیری با دانشمندان بین‌المللی است.

منبع:آنا

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق