مسابقات کونگ فو توآ قهرمانی گیلان پایان یافت


مسابقات کونگ فو توآ قهرمانی گیلان پایان یافت

رشت - ایرنا - رقابت های کونگ فو توآ قهرمانی استان گیلان دوشنبه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت‌ها، ۱۴۵ رزمی کار از شهرها و بخش‌های مختلف استان گیلان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و در بخش‌های مایانا، ممای و هنرهای فردی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها و در مجموع امتیازات کسب شده در بخش‌های مختلف، تیم آسیا رشت با مربیگری فرزاد عادلی با کسب ۵۷ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات کونگ فو توآ نونهالان و نوجوانان استان گیلان را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم تختی رضوانشهر با مربیگری حسین زارع و با کسب ۴۶ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و تیم طپش رشت با مربیگری شهرام یگانه و با کسب ۴۳ امتیاز مقام سوم رقابت‌های کونگ فو توآ نونهالان و نوجوانان گیلان را کسب کرد.

همچنین در مجموع امتیازات بخش مایانا رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان، تیم تختی رضوانشهر با مربیگری حسین زارع با کسب ۴۶ امتیاز عنوان نخست و قهرمانی را کسب کرد، تیم طپش رشت با مربیگری شهرام یگانه با کسب ۴۳ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم رحیم آباد با مربیگری محمود علی نژاد با کسب ۳۲ امتیاز سوم شد.

این رقابت‌ها به سر داوری روژن میرزایی، با داوری احمد تحویلی، هوشنگ آقایی پور، عباس اسدزاده، عباس صفری، مصطفی لنگری، رسول بهاری، سینا جدی، جواد مقدسی، یعقوب شمسی پور، محمود علی نژاد، عباس خجسته، سیدرضا سیدزاده، علیرضا مریدانی، محمدصادق طالب و سعید آیتی برگزار شد و ابراهیم حاتم نیز به عنوان مسئول کمیته داوران این دوره از مسابقات حضور داشت.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، به تیم‌های برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر این مسابقات نیز حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.

۷۲۸۵ /‏۶۰۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی