استودیوی جدیدی در توسعه‌ی بازی Halo Infinite مشارکت خواهد داشت


استودیوی جدیدی در توسعه‌ی بازی Halo Infinite مشارکت خواهد داشت

استودیویی که انیمیشن‌های نه‌چندان خوشایند Mass Effect Andromeda را توسعه داده، در ساخت بازی Halo Infinite هم مشارکت خواهد داشت. مایکروسافت قول نمایش کامل از بازی Halo Infinite در مراسم سال بعد E3 را داد مایکروسافت برای توسعه‌ی بازی Halo Infinite که این شرکت آن را ریبوت معنوی سری و یکی از عناوین اصلی ایکس‌باکس اسکارلت می‌خواند، تمامی منابع را به...

استودیویی که انیمیشن‌های نه‌چندان خوشایند Mass Effect Andromeda را توسعه داده، در ساخت بازی Halo Infinite هم مشارکت خواهد داشت.

مایکروسافت برای توسعه‌ی بازی Halo Infinite که این شرکت آن را ریبوت معنوی سری و یکی از عناوین اصلی ایکس‌باکس اسکارلت می‌خواند، تمامی منابع را به کار گرفته است. پس از آغاز همکاری با استودیوی «اسکای‌باکس لبز» (Skybox Labs)، حال نوبت به استودیوی «اسپراسافت» (Sperasoft) رسیده است.

به گزارش Generacion Xbox، اسپراسافت در توسعه‌ی Halo Infinite استودیوی 343 Industries را همراهی خواهد کرد. اسپراسافت در پروژه‌های AAA متعددی مشارکت داشته و جدیدترینِ آن‌ها، Mass Effect Andromeda بوده که این استودیو وظیفه‌ی کار بر روی انیمیشن‌های آن را داشته و متأسفانه نتیجه‌ی آن، انتقاد گسترده‌ی بازیکنان و منتقدان بوده است. و نکته‌ی نگران‌کننده نیز دقیقاً اینجا است.

البته Generacion Xbox به این نکته اشاره کرده است که اگرچه اسپراسافت در ساخت انیمیشن‌های Halo Infinite همکاری می‌کند، بخش عمده‌ی کار انیمیشن‌ها توسط استودیوی 343 Industries صورت خواهد گرفت.

Halo Infinite که طی رویداد E3 2019 شاهد اولین نمایش آن پس از گذشت یک سال از معرفی‌اش بودیم، در تعطیلات 2020 برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس اسکارلت و پی‌سی عرضه خواهد شد.

استودیوی جدیدی در توسعه‌ی بازی Halo Infinite مشارکت خواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل