کارگردان بازی The Division 2 به یک اسپین‌آف تک‌نفره و داستان‌محور اشاره دارد


کارگردان بازی The Division 2 به یک اسپین‌آف تک‌نفره و داستان‌محور اشاره دارد

پس از ارائه‌ی یک تجربه‌ی چندنفره‌ی Co-op فوق‌العاده با بازی The Division 2 ، ممکن است یوبی‌سافت عنوانی داستانی و تک‌تفره را از دل دنیای The Division استخراج کند.ست E3 2019: جزئیات قسمت اول محتویات بازی The Division 2 مشخص شد + تریلر نسخه‌ی اول The Division در ابتدای عرضه با مشکلاتی مواجه بود اما با پشتیبانی درست یوبی‌سافت نهایتاً به تجربه‌ای...

پس از ارائه‌ی یک تجربه‌ی چندنفره‌ی Co-op فوق‌العاده با بازی The Division 2 ، ممکن است یوبی‌سافت عنوانی داستانی و تک‌تفره را از دل دنیای The Division استخراج کند.ست

نسخه‌ی اول The Division در ابتدای عرضه با مشکلاتی مواجه بود اما با پشتیبانی درست یوبی‌سافت نهایتاً به تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جامع تبدیل شد. بازی The Division 2 نیز چند وقت قبل روانه‌ی بازار شد و از همان ابتدا بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد درحالی که هنوز راه درازی دارد و یوبی‌سافت برای پشتیبانی از آن و ارائه‌ی محتویات جدید، برنامه‌ریزی کرده است.

با این حال، ظاهراً امکان دارد که تجربه‌ی متفاوتی از The Division را شاهد باشیم. اخیراً «تیم اسپنسر» (Tim Spencer) از استودیوی «تی‌تی گیمز» (TT Games) در توئیتر ایده‌ی یک اسپین‌آف داستان‌محور و تک‌نفره از The Division را مطرح کرده و «جولیان جرایتی» (Julian Gerighty)، کارگردان نوآوری بازی The Division 2 نیز در جواب به توئیت او، از طرفداران نظرشان راجع به این ایده را پرسیده است. اسپنسر در توئیتی دیگر گفته است که بازیکنان آنچنان هم نسبت به چنین عنوانی بی‌علاقه نیستند.

هر دو نسخه‌ی The Division با وجود تمرکز بر روی تجربه‌ی چندنفره‌ی آنلاین، از بخش‌های داستانی پرمحتوایی بهره می‌برند و حتی بخش داستانی بازی The Division 2 به راحتی می‌تواند کسانی را که صرفاً قصد تجربه‌‌ی تک‌نفره دارند، راضی کند؛ بنابراین پابه‌های لازم برای خلق یک عنوان کاملاً داستان‌محور مهیا است. البته توئیت جولیان جرایتی چیزی را تأیید نمی‌کند اما حداقل می‌دانیم که وی به چنین ایده‌ای نظر داشته است.

بازی The Division 2 هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد.

کارگردان بازی The Division 2 به یک اسپین‌آف تک‌نفره و داستان‌محور اشاره دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان