جان سخت دخترانه! (+فیلم/تصاویر)


مجله آنلاین موبنا – اگر از ظاهر یکنواخت دوربین های عکاسی خسته شده اید و دنبال طرح و رنگ هستید، کمپانی مطرح نیکون یک محصول مناسب برایتان دارد. البته دوربین های رنگی و طرح دار در بازار کم نیستند اما معمولا فاقد کیفیت مناسب هستند ولی نیکون با سال ها تجربه، می تواند یک انتخاب مطمئن باشد. کول پیکس دبلیو150 در اندازه 2.6 در 1.5 در 4.3 اینچ با...

مجله آنلاین موبنا – اگر از ظاهر یکنواخت دوربین های عکاسی خسته شده اید و دنبال طرح و رنگ هستید، کمپانی مطرح نیکون یک محصول مناسب برایتان دارد. البته دوربین های رنگی و طرح دار در بازار کم نیستند اما معمولا فاقد کیفیت مناسب هستند ولی نیکون با سال ها تجربه، می تواند یک انتخاب مطمئن باشد.

کول پیکس دبلیو150 در اندازه 2.6 در 1.5 در 4.3 اینچ با سنگینی 175 گرم ارائه شده است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول دقیقا طراحی کلاسیک خانواده دبلیو نیکون را در یک لباس رنگی جذاب و تابستانی همراه خود دارد.

جان سخت دخترانه! (+فیلم/تصاویر)

این محصول مجهز به سنسور سی ماس 13.2 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 اکس است. نیکون لنز نیکور با دیافراگم f/3.3-5.9 را برای این دوربین خوش آب رو رنگ انتخاب کرده است ایزو آن بین 1600-125 قابل تنظیم است. با این دوربین می توانید ویدئوهای 1080p را ثبت کنید و البته نگرانی برای ماجراجویی در طبیعت نیز نداشته باشید زیرا محصولی در دست دارید که دارای استاندارIPX8 است و در برابر آب مقاومت دارد. حتی می توانید عمق ماجراجویی های آبی خود را با این محصول تا عمق 10 متری و به مدت 60 دقیقه افزایش دهید. هرچند این دوربین ظاهری دخترانه دارد اما یک جان سخت تمام عیار است زیرا از استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز پشتیبانی می کند و در برابر ضربه مقاوم است.

جان سخت دخترانه! (+فیلم/تصاویر)

این دوربین با استفاده از وای فای و بلوتوث امکان برقراری ارتباط با تلفن هوشمند و تبلت را دارد. کول پیکس دبلیو150 در صفحه آمازون با رنگ های آبی و سفید که فاقد طراحی گلدار هستند و رنگی صورتی گلدار با قیمت 199.99 دلار عرضه شده است.

جان سخت دخترانه! (+فیلم/تصاویر)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)