حسینی فاش کرد : برانکو مرا می‌خواست !


بازیکن جدید سپاهان گفت: قبل از لیگ هجدهم صحبت از این بود که مرا به پرسپولیس بدهند و منشا را بگیرند که این امر محقق نشد و من در ذوب‌آهن ماندم. نوشته حسینی فاش کرد : برانکو مرا می‌خواست ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حسینی فاش کرد : برانکو مرا می‌خواست !

سیدمحمد‌رضا حسینی : من سوپراستار سپاهان نیستم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۶:۵۵
حسینی فاش کرد : برانکو مرا می‌خواست !

بازیکن جدید سپاهان گفت: قبل از لیگ هجدهم صحبت از این بود که مرا به پرسپولیس بدهند و منشا را بگیرند که این امر محقق نشد و من در ذوب‌آهن ماندم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدمحمد‌رضا حسینی به عنوان بهترین بازیکن تیم ذوب‌آهن در لیگ هجدهم به تیم سپاهان پیوست تا لیگ نوزدهم با پیراهن زرد‌های اصفهان به میدان بیاید.

*چرا از ذوب‌آهن جدا شدی، بعد از جدایی‌ات ذوب‌آهن به لحاظ بازیکن ضربه نمی‌خورد؟

سیدمحمد‌رضا حسینی:

قراردادم با ذوب‌آهن تمام شد و من هم به عنوان بازیکنی حرفه‌ای به تیم سپاهان پیوستم. از حضور در تیم ذوب‌آهن هم خاطرات خوب زیادی دارم و روز‌های موفقی در این تیم داشتم. بعد از جدایی‌ام هم حتماً ذوب‌آهن با پلن‌ها و برنامه‌هایی که دارد موفق خواهد شد. من برای این تیم به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، آرزوی موفقیت و کسب بهترین نتایج را دارم.

*اردوی‌تان در تهران تمام شد؟

سیدمحمد‌رضا حسینی:

بله، الان که با شما حرف می‌زنم در حال برگشتن از اردوی تهران هستیم. در این اردو تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و قبل از آن هم در اردوی کردان تمرینات خوبی داشتیم و به بهترین شکل ممکن از اردو‌ها بهترین بهره را بردیم.

*با بازیکنان تیم جدید و جو این تیم آشنا شده‌ای؟

سیدمحمد‌رضا حسینی:

بله، بازیکنان بسیار خوبی در سپاهان حضور دارند که من با خیلی از این بازیکنان نظیر محمد ایرانپوریان و مسلمان از گذشته آشنایی داشتم. آشنایی‌ام با جو و شرایط تیم خیلی طول نکشید و زود اخت شدم. خوشبختانه جو تیم‌مان هم خوب و صمیمی است و رفاقت خوبی بین بازیکنان وجود دارد.

*شنیدی برانکو تو را برای پرسپولیس می‌خواست؟

سیدمحمد‌رضا حسینی:

برانکو نه تنها برای لیگ نوزدهم بلکه برای لیگ هجدهم هم مرا می‌خواست و حتی قبل از لیگ هجدهم صحبت از این بود که مرا به پرسپولیس بدهند و منشا را بگیرند که این امر محقق نشد و من در ذوب‌آهن ماندم.

*از استنلی خبری نداری؟

سیدمحمد‌رضا حسینی:

نه، من چیزی در خصوص این مهاجم نشنیدم، اما می‌دانم باشگاه خیلی جدی دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است.

*برای قهرمانی شانس سپاهان بیشتر است یا پرسپولیس؟

سیدمحمد‌رضا حسینی:

هر تیمی بنا به نیازی که داشته، بازیکن جذب کرده و از حالا نمی‌توان گفت چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

*اما بعد از کسب عنوان نایب‌قهرمانی فصل قبل انتظارات از سپاهان فقط قهرمانی است.

سیدمحمد‌رضا حسینی:

بله، ما نتایج خوبی گرفتیم و با بازی‌های قبل از شروع فصل نشان دادیم بهترین هستیم. همه بازیکنان‌مان یکدل و هم‌قسم هستند که بهترین نتایج را بگیرند. انتظارات از تیم بالاست و ما اینجا هستیم که با قهرمانی دل مردم اصفهان را شاد کنیم.

*مدعیان را چه تیم‌هایی می‌دانی؟

سیدمحمد‌رضا حسینی:

به نظرم برای لیگ آتی تیم‌های زیادی مدعی‌اند و حتی تیم‌هایی مانند صنعت نفت آبادان، فولاد و… هم تیم‌های خوبی هستند و هیچ تیمی برای حضور در پایین جدول بسته نشده است.

*در مورد ویلموتس چه صحبتی داری؟ به نظر می‌رسید در لیست جدید سرمربی حضور داشته باشی، اما دعوت نشدی!

سیدمحمد‌رضا حسینی:

من در چهار، پنج سال اخیر به گواه کارشناسان خیلی خوب بازی کرده‌ام و خودم هم انتظار داشتم که به تیم ملی دعوت شوم، اما با وجود دعوت نشدنم باز هم امیدوارم که با ارائه بهترین نمایش‌ها و ادامه روند موفقم در لیست بعدی ویلموتس باشم. مربی جدید تیم ملی با دعوت از بازیکنان لیگ امیدواری خوبی به بازیکنان لیگ بخشیده و بازیکنان لیگ حتماً با تلاش بیشتری برای حضور در تیم ملی تلاش خواهند کرد.

*قرار است شماره ۱۰ سپاهان را بر تن کنی که معمولاً برای فوق ستاره‌هاست!

سیدمحمد‌رضا حسینی:

من بازیکن معمولی هستم و اصلاً سوپراستار تیم نیستم. بازیکن قبلی سپاهان که این شماره در اختیارش بود از این تیم جدا شده و من این شماره را برتن کردم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا