منظور مدیرعامل ایران خودرو از قطعه جیز


منظور مدیرعامل ایران خودرو از  قطعه جیز

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید پژو 301 عنوان کرد قطعه ای که حکم لولو را داشت و می گفتند به آن نزدیک نشوید جیز است ، داخلی سازی کرده ایم. با توجه به این گفته مدیرعامل ایران خودرو، خیلی ها گمان می کنند منظور یکه زارع از قطعه جیز همان ECU یا کامپیوتر خودرو است...

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید پژو 301 عنوان کرد "قطعه ای که حکم لولو را داشت و می گفتند به آن نزدیک نشوید "جیز" است"، داخلی سازی کرده ایم." با توجه به این گفته مدیرعامل ایران خودرو، خیلی ها گمان می کنند منظور یکه زارع از "قطعه جیز" همان ECU یا کامپیوتر خودرو است که این روزها کمبود آن (به دلیل تحریم) به معضلی بزرگ برای خودروسازی کشور تبدیل شده است. این در حالی است که طبق یک روایت دیگر، ظاهرا منظور وی از قطعه موردنظر، بخشی از سیستم باک خودروها به نام لوله خرطومی و اتصالات آن است. به گفته یک منبع آگاه، ایران خودرویی ها در حال تغییر باک سوخت محصولات خود از پلیمری به فلزی هستند، منتها در این مسیر به مشکل لوله خرطومی و اتصالات آن برخورد کرده اند. حالا ظاهرا لوله خرطومی و اتصالات آن طراحی شده و احتمالا مهر ماه امسال در محصولات این شرکت به کار خواهد رفت.

این البته در حالی است که برخی نیز همچنان معتقدند منظور مدیرعامل ایران خودرو از قطعه موردنظر، ECU است که با کمک وزارت دفاع ساخته شده و قرار است در محصولات این شرکت به کار گرفته شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403