با روش های بزرگ و سفت کردن سینه آشنایی دارید؟ سینه های بزرگ برای زنان نه تنها نماد زنانه بودن بلکه نماد اعتماد به نفس و ارزشمندی است. بعضی از زنان از کوچک بودن سایز سینه خود آگاهی دارند و با توجه به اینکه تلاش هایی را برای بزرگ کردن آن می کنند ولی آگاهی زیادی از چگونگی بزرگ کردن سینه ندارند. با توجه به اینکه کوچک بودن سایز سینه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی بعضی از زنان برای بزرگ کردن آن عنل جراحی را انتخاب می کنند‌. این روش نه تنها گران قیمت است بلکه ممکن است نتایج مثبتی نداشته باشد و عوارض جانبی خطرناکی را در پی داشته باشد. در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به بررسی بزرگ و سفت کردن سینه با روش های خانگی می پردازیم.

بزرگ و سفت کردن سینه با روش های خانگی

در واقع، بزرگ کردن سینه به این معنی نیست که حتما شما باید عمل جراحی کنید. روش های طبیعی دیگری وجود دارد که به سایز مورد نظر برسید. اگر به دنبال روش های طبیعی برای بزرگ و سفت کردن سینه های خود هستید بهترین سایت را برای به دست آوردن این اطلاعات انتخاب کرده اید. ما روش های سالم و بدون خطر را در اختیار شما قرار می دهیم.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

بزرگ کردن سینه با ماساژ

آیا ماساژ سینه واقعا کاربردی است؟ این روش بهترین راه برای بزرگ کردن سایز سینه در خانه است. قسمت عمده سینه از بافت چربی تشکیل شده است که در برابر محرک ها واکنش نشان می دهند. زمانی که سینه ها را ماساژ می دهید باعث تحریک بافت های چربی و گردش خون لنفاوی می شود که در نتیجه باعث تغییر شکل و سفتی سینه ها خواهد شد.

ماساژ درمانی باعث واکنش های مثبت هورمون ها و افزایش سطح اکسیتوسین می شود. علاوه بر این ماساژ سینه خطر ابتلا به سرطان سینه، نشانه های سندروم پیش از قاعدگی و کیست را کاهش می دهد.

نحوه درست ماساژ دادن سینه ها

ماساژ باید همراه با فشار و حرکات مدور باشد به سمت داخل و بالا حدودا ۵ تا ۱۰ دقیقه، یک یا دو بار در روز باید انجام شود. پس از ماساژ، گردش خون افزایش می یابد، بنابراین غدد پستان تحریک و تقویت می شود. بعد از حمام از روغن ماساژ یا کرم سینه استفاده کنید تا مزایای ماساژ سینه را افزایش دهد. کاری که باید انجام دهید این است که:

مقداری از روغن ماساژ یا کرم سینه را روسی سینه ها بمالید تا احساس ناخوشایند ناشی از فشار کف دست بر روی سینه در هنگام ماساژ از بین برود. اطراف سینه را به سمت داخل و به سمت بیرون ماساژ دهید. حرکات دست باید از بیرون به سمت وسط به صورت دورانی و در جهت حرکت عقربه های ساعت باشد. 20 بار تکرار کنید. با استفاده از دو دست سینه ها را به سمت بالا بکشید و ۲۰ بار برای هر دو سینه تکرار کنید‌. در مرحله دوم حرکات آرام تر و سبک تری انجام دهید و به سمت داخل ماساژ بدهید. برای اینکه این روش موثر باشد به طور منظم انجام دهید.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

2. بزرگ کردن سینه با ورزش

برخی از تمرینات ورزشی هستند که می توانند شما را به هدفی که دارید برسانند. در اینجا نحوه انجام حرکات ورزشی مناسب برای بزرگ کردن سایز سینه و سفت کردن آن را برای شما توضیح می دهیم. این حرکات فشار زیادی به بدن وارد نمی کند.

حرکت اول: فشار دیوار

مستقیم رو به روی دیوار بایستید. کف دست های خود را روی دیوار بگذارید و به دیوار فشار وارد کنید به طوری که آرنج ها خم نشوند. ۱۰ ثانیه فشار وارد کنید و استراحت کنید، ۲۰ بار این حرکت را انجام دهید. برای نتیجه بهتر هم صبح هم بعدازظهر این حرکت را انجام دهید.

حرکت دوم: حرکت بازوها

راست بایستید و دست هایتان را کنارتان قرار دهید. دست ها را در جهت عقربه های ساعت تا ۱۵ شماره بچرخانید. ۵ ثانیه استراحت کنید و سپس دست ها را در خلاف جهت قبلی تا ۱۵ شماره بچرخانید. به مدت ۱۰ دقیقه هر روز این حرکت را برای رسیدن به هدف تکرار کنید.

حرکت سوم: شنا

۳ بار در هفته و هر کدام ۱۵ حرکت برای افزایش سایز سینه انجام دهید.

حرکت چهارم:chair lift

مقابل یک صندلی مستحکم بایستید. پاهای خود را در مقابل زانوهای خود قرار دهید. بازوها را خم کنید و روی دسته های صندلی قرار دهید. بدن خود را به سمت بالا بکشید. ۱۰بار در روز برای گرفتن نتیجه انجام دهید.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

مواد غذایی مناسب برای بزرگ کردن سینه

3. عدس قرمز

عدس قرمز ارزان ترین روش برای افزایش سایز سینه است. کاری که باید انجام دهید:

۴ قاشق غذاخوری عدس قرمز را به مدت یک شب در آب بخیسانید. صبح روز بعد عدس ها را بکوبید و خمیر آن را روی سینه ها به مدت ۳۰ دقیقه تا زمانی که آب بیاندازد قرار دهید. روزانه این کار را انجام دهید.

احتیاط: عدس ها را روی سینه ماساژ ندهید چون ممکن است باعث سوزش شود.

4. بزرگ کردن سینه با موز

بسیاری از زنان فواید موز را می دانند و از ماسک آن برای پوست و مو استفاده می کنند. این میوه همچنین می تواند به عنوان یک ماسک سینه برای افزایش سایز سینه هم عمل کند‌، هم چنین باعث مرطوب شدن پوست می شود و بعضی ادعا می کنند که موز مانع شل شدن سینه ها می شود‌ مز به دلیل داشتن پتاسیم و منیزیم تسکین دهنده عضلات است. مواد مغذی و مواد معدنی موجود در موز باعث افزایش سایز سینه می شود‌.

خوردن موز باعث افزایش سایز سینه نمی شود ولی به روال آن کمک می کند. بهتر است از موزهای رسیده به جای موزهای گوشتی استفاده کنید.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

5. آب پیاز

اگرچه عجیب به نظر می رسد ولی آب پیاز به بزرگ شده سایز سینه و همچنین سفت شدن آن کمک می کند. مقداری پیاز که سینه ها را بچوشاند بردارید. پیازها را رنده کنید که آب آن خارج شود. آب آن را در شب روی سینه ها قرار دهید و صبح با آب بشویید.

6. بزرگ کردن سینه با توت فرنگی

توت فرنگی منبع غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین C است که به بزرگ شدن سایز سینه کمک می کند. هم چنین فوایدی برای بدن دارد. بر اساس مطالعات انجام شده توسط محققان دانشگاه هلسینکی در فنلاند، 8 نوع توت هستند که فیتوستروژن هستند (دارای استروژن هستند).

بعد از شاه توت ها، توت فرنگی منبع غنی استروژن هستند. به خاطر وجود الاژیک اسید، توت فرنگی می تواند از رشد سلول های سرطانی جلوگیری کند. برای خوردن توت فرنگی باید آن را خوب بشویید که آفت ها از بین برود. در مصر زنان از ماسک توت فرنگی برای تمیز و نرم و صاف نگه داشتن سینه استفاده می کنند.

آلفاهیدروکسیل اسید موجود در توت فرنگی می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد و الاژیک اسید از تخریب کلاژن جلوگیری می کند که در نهایت مانع چین و چروک شدن پوست و سفت و ساف شدن سینه می شود.

7. بزرگ کردن سینه با انار

یکی دیگر از روش های بزرگ کردن سینه انار است که سرشار از آنتی اکسیدان و هزاران مزایا برای پوست است. انار به بازسازی سلول های پوست، حفاظت از پوست در برابر پیری زودرس و افزایش جریان خون به قلب کمک می کند. این میوه در کره جنوبی به خاطر داشتن فیتواستروژن و کمک به بزرگ شدن سایز سینه، بسیار محبوب است.

همانند توت فرنگی، انار نیز سرشار از فیتو استروژن و عناصر مبارزه با سرطان است. پوست انار در مقایسه با دانه های آن حاوی بیشترین فواید است. برخی از شرکت ها از انار در صنعت لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و روغن سینه استفاده می کنند.

8. طریقه مصرف رازیانه برای بزرگ کردن سینه

دلیل استفاده از رازیانه برای افزایش سایز سینه، سطح بالایی از فلانوئیدها در دانه های رازیانه است که استروژن را افزایش می دهد. بدیهی است که افزایش استروژن باعث افزایش سایز سینه می شود. گفته می شود که دانه های رازیانه قادر به تولید بافت سینه هستند.

دانه های رازیانه را با روغن جگر ماهی کاد بجوشانید و اجازه دهید خنک شود و سپس با آن سینه ها را ماساژ دهید و اجازه دهید که 30 دقیقه روی سینه ها بماند سپس با آب ولرم بشویید.

احتیاط: اگر شما به میوه هایی مانند هویج، کرفس حساسیت دارید ممکن است که به رازیانه نیز آلرژی داشته باشید. رازیانه حساسیت چوست را نسبت به نور خورشید افزایش می دهد و به برنزه شدن و آفتاب سوختگی نیز کمک می کند. بنابراین در هنگام استفاده از رازیانه از عوامل ضدآفتاب استفاده کنید.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

9. نخل بادبزنی

نخل بادبزنی به دلیل داشتن مواد مغذی گیاهی و اسیدهای چرب باعث رشد بافت سینه می شود. چای نخل بادبزنی را از یک شرکت تجاری معتبر تهیه کنید . در طول روز 2تا3 فنجان از آن را میل کنید. به مدت چند ماه به طور منظم استفاده کنید.

احتیاط: عوارض جانبی این گیاه: تهوع، سردرد، سرگیجه، استفراغ، اسهال و یبوست.

10. بزرگ کردن سینه با چربی های سالم

با افزایش چربی های سالم می توانید بدون اضافه وزن در قسمت های دیگر بدن باعث افزایش سایز سینه شوید. از چربی های ناسالم که مشکلاتی برای سلامتی به وجود می آورد اجتناب کنید. منابع چربی های سالم شامل: آواکادو، تخم مرغ، مغزها، روغن ماهی، روغن زیتون، کره بادام زمینی. در هنگام استفاده از چربی ها مطمئن شوید که فقط سایز سینه را بزرگ می کند و برای قسمت های دیگر بدن مشکلی ایجاد نمی کند.

11. تربچه

تربچه به دلیل داشتن خواص سفت کنندگی باعث رساندن جریان خون به بافت سینه و دیگر بافت ها می شود و در افزایش سایز سینه موثر است.

12. بزرگ کردن سینه با گل شبدر قرمز

در میان درمان های خانگی این روش کمتر شناخته شده است. اما تاثیرات به سزایی در افزایش سایز سینه دارد. که با عنوان های شبدر علفزار، شبدرگاو، شبدر شیرین نیز شناخته شده است. با توجه به اینکه تاثیر گل شبدر قرمز به طور کامل بررسی نشده اما برخی از زنان تاثیرات آن را در افزایش سایز سینه تایید کرده اند. علاوه بر این برای مدت طولانی از این گیاه برای درمان سایر بیما ری های زنان مانند زایمان و مشکلات یائسگی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین در کاهش بیماری های قلبی و سکته مغزی موثر است. این گیاه دارای فیتو استروژن است که همه جنیستین های مهم را دارد که خود را به گیرنده های استرادیول متصل می کند. این گیرنده ها خود را به گیرنده های رشد سینه متصل می کنند.

1تا3 قاشق غذاخوری از گیاه شبدر قرمز را در یک فنجان آب جش بریزید. 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس بنوشید. 3 بار در روز بنوشید.

احتیاط: حتما با نظر پزشک مصرف کنید چراکه ممکن است باعث تهوع، سردرد، خونریزی واژینال و دردهای عضلانی شود. اگر دچار مشکلات خونریزی هستید این گیان خونریزی را بیشتر می کند پس استفاده نکنید.

13. سیب زمینی وحشی

این گیاه برای مدت زمان طولانی به عنوان تقویت کننده برای مشکلات باروری زنان استفاده می شود. سیب زمینی وحشی درمانی برای PMS و مشکلات یائسگی است. همچنین باعث رشد بافت های سینه می شود. می توانید آن را به هر صورت استفاده کنید. سیب زمینی وحشی اغلب با شنبلیله برای گرفتن نتایج خوب استفاده می شود.

احتیاط: استفاده از سیب زمینی وحشی به مقدار زیاد ممکن است باعث استفراغ شود. افرادی که کمبود پروتئین s دارند با استفاده از این گیاه در معرض خطر لخته شدن خون قرار می گیرند.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

14. بزرگ کردن سینه با آمینو اسیدها

آمینو اسیدها نه تنها باعث افزایش اندازه سینه بلکه به سوزاندن چربی اضافی در بدن کاهش روند پیری کمک می کنند. شما می توانید از مکمل های اسید آمینه برای افزایش سرعت بزرگ شدن سایز سینه استفاده کنید.

15. ویتامین های مفید برای بزرگ کردن سینه

کمبود ویتامین اثرات منفی در سایز سینه دارد. درحالیکه ویتامین هایی مانند A,B6,C و E نقش مهمی در افزایش سایز سینه دارد و وجود این ویتامین ها باهم تاثیرات را بیشتر می کند. برای مثال ویتامین A کمک به رشد سلول های پوست می کند و منجر به جوان سازی می شود.

ویتامین C کمک به ذخیره سازی کلاژن و بافت های سلولی را بهبود می بخشد (مانند بافت های سینه). ویتامین B6 کلسترول بدن را تنظیم می کند و از تجمع چربی های اضافی در سایر نقاط بدن جلوگیری می کند.

16. ریشه کاسنی

ریشه کاسنی یکی از موثرترین درمان های خانگی برای بزرگ شدن سینه است. اگر شما هر روز چای کاسنی را برای یک دوره کئتاه بنوشید نتایج خوبی خواهید دید. این گیاه باعث تولید سلول های سینه و بافت سینه می شود. هم چنین از ابتلا به سرطان سینه جلوگیری می کند. این گیاه سرشار از ویتامین ها، از جمله ویتامینA، B کمپلکس، C،D، آهن، منیزیم، پتاسیم، روی، کولین، منگنز، بور و کلسیم است. می توانید این چای را به همراه شیر یا شکر مصرف کنید که از تجمع چربی های آن جلوگیری شود.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

17. بزرگ کردن سینه با شیرین بیان

بسیاری از خانم ها از تاثیر شیرین بیان بر بزرگ شدن سینه آگاه هستند. با توجه به نظر کارشناسان، مصرف آب شیرین بیان دو بار در هفته به دلیل داشتن مواد مغذی باعث افزایش رشد قسمت های زنانه می شود.

18. برگ گیاه شاهی آبی

این گیاه بومی اروپا و روسیه است که به وفور در کنار آب های جاری در بهار وجود دارد. همچنین این گیاه در کشورهای انگلستان، کانادا و آمریکا یافت می شود. برگ های قلبی شکل و نرم دارند و بیشتر توسط شهروندان قدیمی یونانی، رومی و پارسی مورد استفاده قرار میگرفته است. این گیاه منبع غنی فولیک اسید، Lucien و ویتامین E است که برای بزرگ شدن سینه ضروری است.

19. گل رازک

گل رازک یک منبع بزرگ از فلانوئیدها است که تولید هورمون ها و تولید غدد سینه را به عهده دارد. شما می توانید کپسول عصاره این گیاه را از داروخانه ها و یا در آمازون با هزینه کمتر از 10 دلار خریداری کنید. به شدت توصیه می کنیم که آن را امتحان کنید.

20. Dong Quai

این گیاه همچنین با نام جنسینگ زن شناخته می شود و یک گیاه چینی است که اغلب به صورت چای مصرف می شود و برای بزرگ شدن سینه موثر است. اگر چه هنوز بررسی هایی که مزایای این گیاه را تایید کند کامل نشده ولی این گیاه برای اختلالات قاعدگی، گرفتگی ها، سندروم پیش از قاعدگی و یائسگی موثر است. این گیاه باعث سنتز طبیعی هورمون های سینه و در نتیجه افزایش سایز آن می شود. خاصیت استروژنی دارد و بر هورمون های بیضه و تخمدان نیز تاثیر می گذارد و برای افزایش فعالیت جنسی در زن و مرد موثر است.

معمولا این گیاه با سایر گیاهان برای افزایش سایز سینه به صورت کپسول ترکیب می شود. تقریبا 48mg از این گیاه در هر سه کپسول وجود دارد. برای نتیجه بهتر 3 بار در روز از این کپسول استفاده کنید.

نکته: بعد از 2 الی 3 ماه مصرف، برای مدتی متوقف کنید. در دوران حاملگی و شیر دهی از این گیاه استفاده نکنید و اگر از خونریزی های قاعدگی رنج می برید از این گیاه استفاده نکنید، همچنین در هنگام تب و عفونت از خوردن آن اجتناب کنید. اگر در دوز های زیاد مصرف شود باعث ایجاد حساسیت هایی می شود به خصوص حساسیت به نور خورشید. اگر از داروهای رقیق کردن خون استفاده می کنید از این گیاه اجتناب کنید.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

21. ریشه گل ختمی

ریشه گل ختمی برای بزرگ کردن سایز سینه بسیار موثر است. می توانید به صورت قرص مصرف کنید. ممکن است این گیاه با داروهای دیگر تداخل داشته باشد که باید به پزشک خود مشورت کنید. دو روش برای استفاده از این گیاه برای بزرگ شدن سایز سینه وجود دارد:

روش اول: چای ریشه گل ختمی را برای چند ماه بنوشید. و یک استراحت 7 روزه در پایان هر ماه داشته باشید که تغییرات سایز سینه را ارزیابی کنید.

روش دوم: ریشه گل ختمی را در آب قرار دهید و یک حوله روی آن بگذارید و سپس روی سینه ها بگذارید و برای 30 دقیقه قرار دهید. عصاره این گیاه برای بزرگ شدن سینه بسیار موثر است.

22. مخمر مادر

یک گیاه معروف است که به دلیل محتوای Leonurine که محرک رحم است باعث افزایش سایز سینه می شود. از این گیاه به طور سنتی برای تقویت بخش های تولید مثل و کاهش سطح چربی خون استفاده می شود.

23. Blessed thistle

این گیاه به زنان شیرده برای افزایش شیر بسیار کمک می کند. این گیاه همچنین با تعادل سازی هورمونی به رشد سینه هم کمک می کند. همچنین به تقویت قلب و ریه ها و افزایش گردش خون و از بین بردن مشکلات گوارشی کمک می کند.

احتیاط: اگر که با ragweed و بابونه حساسیت دارید از این گیاه استفاده نکنید. افرادی که مشکلات معده و روده دارند نیز از این گیاه استفاده نکنند زیرا باعث تولید اسید معده می شود.

24. Damiana

این گیاه که درختچه کوچک است در غرب هند یافت می شود. سرشار از فیتوکمیکال ها مانند بتاکاروتن، آلفا پینن، بتا سیسترول و بتا پینن است. در درمان های سنتی از این گیاه برای مقابله با افسردگی، اضطراب، اختلالات ادراری و مثانه، مشکلات یائسگی و قاعدگی های دردناک استفاده می شود. شاخ و برگ این گیاه به عنوان یک درمان برای مشکلات جنسی، لاغری و انزال زودرس استفاده می شود. همچنین در پیشگیری از سرطان و افزایش سایز سینه موثر است. با توجه به کتاب “The Healing Power of Rainforest Herbs” این گیاه توانایی اتصال به گیرنده پروژسترون و خواص ضد استروژنی دارد. استفاده از آن به دلیل افزایش سطح انرژی می شود و می توان قبل از رفتن به ورزشگاه به منظور کار کردن عضلات سینه ای استفاده کرد.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

25. بزرگ کردن سینه با طب سنتی

ماساژ سینه ها با روغن باعث افزایش سایز سینه می شود. که می توانید از انواع روغن ها مانند روغن زیتون، روغن بادام و … استفاده کرد.

روغن بادام:

یکی از بهترین روش های خانگی برای بزرگ کردن سینه است. این روغن را پس از گرم کردن بر روی سینه ها در جهت حرکت عقربه ماساژ دهید. تکرار منظم این کار به مدت 8 الی 10 هفته موجب تاثیر گذاری آن و افزایش سایز سینه حدود 2 الی 3 اینچ می شود.

بزرگ کردن سینه با روغن زیتون:

به طور گسترده برای افزایش سایز سینه استفاده می شود. این روغن را به صورت دورانی بر روی سینه های خود ماساژ دهید. حرکت از خارج به سمت داخل باشد. به مدت 15 دقیقه این حرکت را انجام دهید که باعث افزایش گردش جریان خون می شود.

روغن دانه سویا:

این روغن برای اهداف مختلف از جمله بزرگ شدن سایز سینه استخراج می شود. سطح استروژن را بالا می برد. مصرف منظم آن به اثر بخش بودن آن کمک می کند.

بزرگ کردن سینه با روغن میخک:

برای افزایش سایز سینه موثر است. اگر با عصاره زنجبیل همراه باشد موثرتر است. نتایج آن در 8 الی 10 هفته مشخص می شود.

روغن دانه شنبلیله:

این روغن به گسترش سطح پوست در اطراف سینه و بزرگ شدن آن کمک می کند. یک زرده تخم مرغ را با 3 قاشق غذاخوری روغن شنبلیله مخلوط کنید و قبل از رفتن به خواب به پوست سینه های خود بمالید. اگر به طور منظم انجام دهید اثرات آن را در طی 4 الی 5 هفته خواهید دید.

روغن جوانه گندم:

با ماساژ این روغ در حدود 15 دقیقه و تکرار منظم آن باعث افزایش گردش خون و رشد بافت های سینه می شوید.

بزرگ کردن سینه با روغن کنجد:

با ماساژ این روغن باعث رشد بافت های سینه و افزایش سایز آن شوید.

26. سویا

سویا دارای مقدار زیادی ایزو فلاون که شبیه هورمون استروژن است. همچنین غنی از پروتئین است که برای کل بدن ضروری است به خصوص برای قفسه سینه. مصرف منظم سویا باعث افزایش سایز سینه و سفتی آن می شود.

27. پاپایا سبز

شناخته ترین راه حل ها برای افزایش سایز سینه و سفت شدن آن است. سرشار از مواد مغذی همانند مواد موجود در شیر است. همچنین به روند سوخت و ساز بدن و حفظ الاستیسیته پوست کمک می کند. بعد از دوران قاعدگی به منظور افزایش سایز سینه استفاده کنید. نه تنها باعث افزایش سایز سینه ها می شود بلکه آنها را سفت می کند.

بزرگ کردن سینه با روش های خانگی و طب سنتی

28. بزرگ کردن سینه با پروتئین

پروتئین ها چون اجزای اصلی هورمون ها هستند برای بزرگ شدن سایز سینه ها بسیار ضروری هستند. همچنین به سنتز هورمون های رشد کمک می کنند. اسیدهای آمینه موجود در پروتئین ها تولید هورمون رشد را تحریک می کند. دو نوع پروتئین کامل و ناقص وجود دارد. برای رشد بافت های بدن نیاز به پروتئین های کامل دارید. پروتئین های کامل تمام اسید آمینه های ضروری بدن را دارند. پروتئین های حیوانی کامل و پروتئین های گیاهی ناقص هستند. با این وجود می توانید پروتئین های ناقص را ترکیب کنید تا پروتئین های کامل به دست بیاید.

29. آب

ساده ترین راه برای بزرگ کردن سایز سینه نوشیدن آب است. حفظ آب بدن باعث سالم ماندن بافت های بدن و اندام ها به خصوص سینه ها می شود. آب سموم بدن را از بین می برد. زنانی که آب کمی می نوشند سینه های کوچکتری دارند به دلیل اینکه بافت ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. بنابراین برای بزرگ شدن سینه ها در طول روز مقذار زیاد آب بنوشید.

بایدها و نبایدهای بزرگ کردن سینه

لباس های زیری بپوشید که سینه های شما را بزرگتر و پرتر نشان دهد. این لباس ها باعث افزایش سایز سینه نمی شود اما می تواند آنها را محکم نگه دارد. مغزیجات و مرغ را به طور منظم مصرف کنید که به افزایش سایز سینه کمک می کند، هم چنین به طور منظم ورزش کنید برای جلوگیری از تجمع چربی ها.

اگر قصد افزایش سایز سینه را دارید از نوشیدنی های شیرین، شکلات ها و کافئین اجتناب کنید چرا که باعث کاهش سطح استروژن می شوند. از قرص های کاهش وزن اجتناب کنید، آنها رشد بافت های سینه را متوقف می کند. پوشیدن لباس ها تنگ مانع جریان یافتن هوا می شود پس در هنگام خواب آن ها را از خود جدا کنید.