پیشنهاد اورمارس به آرسنال: اوزیل را بفروشید و با نصف پول او، زیاش را بخرید؛ در آرسنال کسی به حرف من گوش نمی دهد


پیشنهاد اورمارس به آرسنال: اوزیل را بفروشید و با نصف پول او، زیاش را بخرید؛ در آرسنال کسی به حرف من گوش نمی دهد

اورمارس می گوید آرسنال باید با نصف پول فروش اوزیل، حکیم زیاش را به خدت بگیرد.

طرفداری- مدیر ورزشی تیم آژاکس می گوید آرسنال می تواند با نصف قیمت فروش اوزیل، بازیکنی به مراتب بهتر از او را در ترکیب تیمش داشته باشد.

گفته می شود حکیم زیاش که فصل گذشته 21 بار گلزنی کرد و موفق به ثبت 24 پاس گل هم شد، بند آزاد سازی 35 میلیون یورویی دارد هرچند بنابر شنیده ها او منتظر رسیدن پیشنهاد باشگاه های بزرگ اروپایی است. مارک اورمارس بازیکن سابق تیم های بارسلونا و آرسنال که پیش از این هم خروج بازیکن مراکشی را تایید کرده بود، در این باره به Voetbal International می گوید:

از اینکه هنوز اطراف حکیم انقدر بی هیاهو و ساکت است متعجب شده ام. فکر می کنم عملکرد او از تمام سال های دوران ورزشی خود بهتر بوده است و آمار او به شدت خوب است. بسیاری از باشگاه به شدت به این موضوع توجه دارند. آن ها بیشتر به آمار و ارقام نگاه می کنند تا به حواشی اطراف او. فکر می کنم حکیم زیاش بهتر از مسوت اوزیل است.

او اضافه می کند:

من می گویم اوزیل را بفروشید و با نصف آن پول حکیم زیاش را بخرید ولی مسئولان آرسنال به حرف من گوش نمی دهند. با توجه به این شرایط ممکن است او در آژآکس باقی بماند.

همچنین او در مورد پیوستن ده لیخت به یوونتوس می گوید:

پیوستن او به یوونتوس نزدیک است. فقط دریافت ضمانت های بانکی باقی مانده است چرا که باشگاه روی این موضوعات بسیار سخت گیر است. امیدوارم این انتقال سریع تر اتفاق بیفتد و مطمئنم اتفاق خواهد افتاد چرا که آن ها ایتالیایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من