پیشرفت، نیازمند مشارکت آحاد مردم است امکانات ویژه برای کارکنان شاغل در مناطق محروم


پیشرفت، نیازمند مشارکت آحاد مردم است  امکانات ویژه برای کارکنان شاغل در مناطق محروم

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی بر توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در روند توسعه تأکید کرد و گفت: پیشرفت در سایه توجه به مشارکت آحاد مردم اتفاق می‌افتد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حمیدرضا قاسم‌زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرمانداری هشترود، اظهار کرد: مدیریت ارشد استان تأکید ویژه‌ای بر توسعه با محوریت توجه به مناطق محروم و کم‌برخوردار دارد و این موضوع باور قلبی ماست که جزو اولویت‌های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع نیز قرار گرفته است.
وی با مهم ارزیابی کردن نقش روستاها در توسعه و پیشرفت کشور، خاطرنشان کرد: روستاها، ریشه‌های درخت توسعه‌یافتگی هستند و باید در روستاها، شرایطی ایجاد شده و خدماتی ارائه شود که روستائیان حتی به فکر مهاجرت هم نباشند.
قاسم‌زاده افزود: برای جذب سرمایه‌گذار متناسب با توانمندی‌های مناطق، لازم است تسهیلات ویژه‌ای در مناطق روستایی ارائه شود.
وی همچنین به اهمیت نیروی انسانی در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی اشاره کرد و گفت: انگیزه و روحیه فعالیت در مناطق کم‌برخوردار باید از دستگاه‌های دولتی آغاز شود که برای این منظور لازم است امکانات ویژه‌ای برای کارکنان شاغل در این مناطق در نظر گرفته شود.
وی افزود: سفرهای شهرستانی مدیران حوزه معاونت توسعه نیز در راستای اهمیت دادن به نیروی انسانی و شنیدن نظرات و دیدگاه‌های کارکنان فرمانداری‌هاست که قطعاً در حل مسائل و مشکلات موثر خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی از مدیران حوزه این معاونت نیز خواست تا برای حل مسائل و مشکلات فرمانداری هشترود و بخشداری‌های تابعه از حداکثر اختیارات قانونی خود استفاده کنند.
فرماندار هشترود هم با اشاره به قدمت ۶۱ ساله این فرمانداری، اظهار کرد: متأسفانه این شهرستان هنوز در مسیر توسعه قرار نگرفته و امروز بالاترین نرخ بیکاری و کمترین نرخ رشد جمعیت را در سطح استان دارد.
امین امینیان افزود: با این وصف، هشترود به‌رغم ظرفیت‌های فراوان مادی و معنوی، در ردیف شهرستان‌های کم‌برخوردار است و برای اینکه در مسیر توسعه قرار بگیرد نیازمند تغییرات اساسی در رویکردهای مدیریتی است.
وی، ضرورت توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه شهرستان را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه بیشتر جمعیت شهرستان روستانشین هستند و روستاها نیز محور توسعه می‌باشند، امید است با توجه ویژه مدیران استانی شاهد شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های شهرستان در بخش‌های مختلف باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک‌روزه به شهرستان هشترود از فرمانداری این شهرستان و همچنین بخشداری نظرکهریزی بازدید و ضمن گفت‌وگو با کارکنان و کارشناسان قسمت‌های مختلف، به مسائل و مشکلات اداری شهرستان رسیدگی کرد.
قاسم‌زاده همچنین با حضور در دفتر امام جمعه هشترود، با حجت‌الاسلام علی رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی