لوئیس همیلتون: در رقابت هایم با بوتاس زیاد تهاجمی عمل نمی کنم


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس بعد از گرندپری بریتانیا 2019 عنوان کرد که اگر والتری بوتاس هم تیمی اش نبود، تهاجمی تر با او رقابت می کرد. در قسمت ابتدایی مسابقه بوتاس مجبور بود توانایی های دفاعی خود را محک بزند و در خارج از مسیر مسابقه ای (ریسینگ لاین) رانندگی کند و همیلتون هم در مقابل هوادارن خود در صدد موقعیت مناسب بود. همیلتون...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس بعد از گرندپری بریتانیا ۲۰۱۹ عنوان کرد که اگر والتری بوتاس هم تیمی اش نبود، تهاجمی تر با او رقابت می کرد.

در قسمت ابتدایی مسابقه بوتاس مجبور بود توانایی های دفاعی خود را محک بزند و در خارج از مسیر مسابقه ای (ریسینگ لاین) رانندگی کند و همیلتون هم در مقابل هوادارن خود در صدد موقعیت مناسب بود. همیلتون توانست سبقت بگیرد اما در رقابتی چرخ به چرخ بوتاس آنرا پس گرفت. با این حال پسر سریع عنوان کرد که اگر هم تیمی نبودند وی خطر بیشتری را به جان می خرید. او گفت:

همه ما به دنبال رقابت سخت و چرخ به چرخ هستیم. وقتی با هم تیمی خود نبرد می کنید، باید احتیاط بیشتری کنید ولی اگر با فراری ها رقابت می کردم با نهایت احترام ولی خطر بیشتری را می پذیرفتم.

قبل از مسابقه دو نفری با یکدیگر درباره پیچ یک صحبت می کنیم که چگونه عبور کنیم تا برخورد نکنیم. با این اوصاف هنگامی که از وی عبور کردم می توانستم جلوی والتری را سد کنم و اجازه عبور ندهم ولی به نظرم کار درستی نبود. به هر حال او بازگشت و سبقت گرفت و فکر می کنم رقابت و مسابقه خوب و زیبایی بود.

لوئیس همیلتون: در رقابت هایم با بوتاس زیاد تهاجمی عمل نمی کنملوئیس همیلتون: در رقابت هایم با بوتاس زیاد تهاجمی عمل نمی کنم لوئیس همیلتون و والتری بوتاس

به کمک ماشین ایمنی، همیلتون توانست از بوتاس سبقت بگیرد اما لوئیس انتظار رقابت با وی در قسمت دوم مسابقه را داشت. همیلتون گفت:

انتظار رقابت بیشتری را در قسمت دوم مسابقه داشتم و به همین خاطر قبل از پیت استاپ، سعی داشتم دورهای سریع تری را ثبت کنم تا نزدیک باشم و بتوانم پس از خروج از پیت لین سبقت بگیرم اما ماشین ایمنی همه چیز را تغییر داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید