ناصر ایزدی‌فرد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر، اظهار کرد: 127 واحد مسکونی نیازمند کار تعمیراتی است که در این باره مبلغ 10میلیون تومان تسهیلات کم‌ بهره، سه میلیون تومان وام بلاعوض و همچنین سه میلیون کمک هزینه معشیتی پرداخت شده است.

او گفت: با توجه به اینکه هفت واحد مسکونی در دزفول دچار خسارت شده بود به هر واحد مبلغ 50 میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره و 12 میلیون وام بلاعوض پرداخت شده است.

رییس بنیاد مسکن دزفول افزود: با ارزیابی کارشناسان 15 واحد روستایی در دزفول که 100 درصد تخریب شده بودند؛ به هر واحد مبلغ 40 میلیون تومان تسهیلات پرداخت و برای بازسازی مبلغ 10 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می‌شود.

ایزدی بیان کرد: در مجموع به روستاها دزفول مبلغ 6 میلیارد ریال به واحد مسکونی 100درصد خسارت دیده پرداخت و وام بلاعوض داده می‌شود.

او ادامه داد: کار تعمیراتی واحدهای مسکونی شروع شده و قسط اول را نیز دریافت کرده‌اند و در ادامه بنا بر پیشرفت فیزیکی دیگر اقساط و وام بلاعوض پرداخت می‌شود.

رییس بنیاد مسکن دزفول تصریح کرد: 150 پرونده تشکیل شده و تسهیلات با ضمانت زنجیره‌ای بوده است.

ایزدی در پایان افزود: هدف سه روستا"بن عاطی" و "بنه الوان و دیلم سلفی" است که بر اثر سیلاب اخیر خسارات زیادی را متحمل شده و در مجموع پنج میلیارد تومان در هر زمینه خسارت وارده شده پرداخت می‌شود.