اسکای آلمان: بایرن مونیخ می‌داند که نهایی شدن انتقال سانه در شرایط فعلی بعید است؛ فالک: نه سانه نه منچسترسیتی احتمال انجام انتقال را رد نکرده‌اند


اسکای آلمان: بایرن مونیخ می‌داند که نهایی شدن انتقال سانه در شرایط فعلی بعید است؛ فالک: نه سانه نه منچسترسیتی احتمال انجام انتقال را رد نکرده‌اند

داستان انتقال سانه، طبق انتظار بسیار طولانی و کش دار شده است.

طرفداری - مدت هاست که لروی سانه به هدف اول بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات بدل شده است. آنها می دانند که انجام چنین انتقالی بسیار دشوار است.

به گزارش اسکای اسپورتس، بایرن مونیخ پذیرفته است که نهایی کردن انتقال لروی سانه در شرایط فعلی ممکن به نظر نمی رسد. سانه به همراه سایر بازیکنان سیتی در تور پیش فصل تیم در آسیا شرکت خواهد کرد. آنها دوشنبه صبح عازم هستند. باشگاه منچسترسیتی مطمئن است که سانه می خواهد بماند. برای شروع روند انتقال، سانه باید به باشگاه اعلام کند که می خواهد جدا شود. تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است. منابع اسکای آلمان گزارش می دهند سانه می خواهد آینده فوتبالی اش را در سیتی رقم بزند.

انتقال این بازیکن ملی پوش آلمانی بیش از 100میلیون پوند هزینه خواهد داشت و بایرنی ها علی رغم علاقه به جذب او می دانند که نهایی شدن این انتقال در پنجره نقل و انتقالات فعلی بعید است. به همین خاطر تمرکز آنها در حال حاضر روی کاراسکو و هادسون اودوی است.

از سوی دیگر، کریستین فالک، خبرنگار بیلد می گوید برخلاف اخبار منتشرشده در انگلیس، نه سانه و نه منچسترسیتی احتمال انجام این انتقال را رد نکرده اند و هنوز همه چیز ممکن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد