امر به معروف را باید در حوزه بین الملل گسترش داد


امر به معروف را باید در حوزه بین الملل گسترش داد

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سوریه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: طبق نظر ایشان امر به معروف مصادیق گسترده ای دارد و نباید از حوزه بین الملل آن غافل شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری روز دوشنبه در دیدار فعالان امر به معروف و نهی از منکر در مشهد افزود: باید با افراد متخصص در امور بین الملل مشورت نمود تا بتوان در این امر موفق عمل کرد.
وی با اشاره به محور مقاومت اظهار داشت: مقاومت را باید به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف به دیگران معرفی کرد و وظیفه ما روایت مقاومت در برابر استکبار است.
نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: حرکت حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) از عصر عاشورا، امر به معروف و بر شمردن فضائل حضرت امام حسین (ع) و نهی از منکر با بازگو کردن جنایات یزیدیان بود.
حجت الاسلام طباطبایی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید مراقب باشیم تا جای شهید و جلاد عوض نشود و در آینده شهدای محور مقاومت را جلاد معرفی نکنند.
وی اظهار داشت: مراجع تقلید به عنوان بازوان رهبری به حساب می آیند و باید از نظرات آنها در مباحث امر به معروف و نهی از منکر با توجه به مسائل روز جامعه استفاده کرد.

امر به معروف را باید در حوزه بین الملل گسترش داد
وی به ویژگی‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و گفت: باید این افراد خود عارف و عامل به معروف و دارای تقوا باشند.
حجت الاسلام طباطبایی به زندگی حضرت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: در دوران زندگی این امام معصوم فضا به گونه‌ای بود که هجمه‌ها و شبهات خاصی علیه ایشان وجود داشت و آن حضرت با درایت خاص و با حکمت، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام می‌دادند.

۲۰۳۰/‏۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!