به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بدمینتون در سال جاری امروز دوشنبه بیست و چهارم تیر ماه جاری به ریاست عبدالحمید احمدی و با حضور طاهره طاهریان نایب رئیسه کمیته ملی المپیک، محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون، نامنی معاون دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی، مهدی مستجاب الدعوه مسوول امور مجامع، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان، محمد فرجی نایب رییس فدراسیون بدمینتون، فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون، فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون و روسای هیاتهای بدمینتون سراسر کشور و نهادهای مختلف در سالن کنفراس آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست عبدالحمید احمدی رییس مجمع با تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع) و تشکر و قدردانی از پوریا رییس فدراسیون بدمینتون و روسای هیاتهای بدمینتون کشور به جهت تلاشهای آنان در جهت توسعه این رشته، اظهار داشت: نکته مهم همه ما در جهت توسعه ورزش و فلسفه وجودی فدراسیونها گسترش ورزش در سطح جامعه خواهد بود. فدراسیون بدمینتون از جمله فدراسیونهای موفق در ابعاد بین المللی است و فدراسیون در برگزاری مسابقات بین المللی تلاش فراوانی نموده که آمار بسیار خوبی از حضور تیم های خارجی در ایران دارد. قرار گرفتن این مسابقات در تقویم جهانی فدراسیون بدمینتون از نکات بسیار با اهمیت است و حضور مسوولان بدمینتون آسیا در این مسابقات بیانگر فعالیت فدراسیون بدمینتون در سطح بسیار خوب بین المللی محسوب می شود. این فدراسیون در بخش بانوان بسیار فعال بوده است که این عامل یکی از نکات مهم فدراسیون محسوب می شود.

در ادامه این نشست طاهره طاهریان نماینده کمیته ملی المپیک اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون از بهترین فدراسیونهای فعال کشور در امور فرهنگی و توسعه ورزش بانوان است که لازم می دانم در اینجا از پوریا و مسوولان فدراسیون تشکر و قدردانی کنم. ما می توانیم از این فدراسیون به عنوان فدراسیون نمونه در جهت ارایه خدمات برابر به قسمت آقایان و بانوان نام ببریم.

در ادامه محمد رضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون گزارش کاملی از عملکرد فدراسیون در سال ۱۳۹۷ به مجمع ارایه نمود. سپس ایمان نیکوکار مسوول موسسه حسابرسی جامعه حسابداران رسمی کشور گزارش کاملی از عملکرد مالی فدراسیون در سال ۹۷ ارایه کرد و پس از آن حمید دائمی خزانه دار فدراسیون گزارش مالی سال ۹۷ را به مجمع را داد.

همچنین مهدی ملک نیا بازرس فدراسیون گزارش خود را به مجمع داده و در پایان آیین نامه کمیته آموزش فدراسیون، آیین نامه حق ماموریت، پرداخت حق الزحمه مربیان و کادر اجرایی، کادر فنی مسابقات و عملکرد مالی سال ۱۳۹۷ به تصویب مجمع رسید. این نشست با تصویب موارد فوق به کار خود پایان داد.