پیروزی مذاکره گرایی حقیقی ایران بر مذاکره‌نمایی فریبکارانه کاخ سفید


پیروزی مذاکره گرایی حقیقی ایران بر مذاکره‌نمایی فریبکارانه کاخ سفید

سخنگوی دولت در صفحه توییتر خود نوشت: روحانی با الهام از آیات کلیم اللهی قرآن کریم توازن زیبایی از نرم سخنی وسخت سخنی با آمریکا به نمایش گذاشت.

به گزارش ایمنا، علی ربیعی در صفحه توییتر خود آورده است: رئیس جمهور در خراسان شمالی در نهایت صمیمیت و صراحت با ملت سخن گفت و نشان داد که سختی آغشته به امید ملت را دیده و زیسته است. روحانی با الهام از آیات کلیم اللهی قرآن کریم توازن زیبایی از نرم سخنی وسخت سخنی با آمریکا به نمایش گذاشت.

وی در ادامه نوشت: روحانی در روزتعامل سازنده با جهان افکارعمومی ملت وافکار عمومی جهانی رامخاطب خودقرار داد وضمن دفاع مستدل ومنطقی از دستاوردهای ملموس برجام نشان دادکه ایران استراتژی روشنی در پیشبرد صبر راهبردی اتخاد کرده و مذاکره گرایی حقیقی ایران بر مذاکره‌نمایی فریبکارانه کاخ_سفید پیروزخواهدشد.

پیروزی مذاکره گرایی حقیقی ایران بر مذاکره‌نمایی فریبکارانه کاخ سفید

حسن روحانی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان شمالی، با تقدیر از استقبال گرم و پرشور مردم این استان در هوای گرم شهرستان شیروان از کاروان تدبیر و امید، اظهار داشت: خوشبختانه امروز طرح‌ها و پروژه‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف از جمله دو فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی، سد، کارخانه فولاد و آلومینیوم و آبیاری مدرن کشاورزی و واحدهای زراعی، راه و جاده و دیگر بخش‌ها به بهره‌برداری رسید که نشان از قرار گرفتن و حرکت استان در مسیر توسعه است.

روحانی با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری میان استانداری و بانک‌های عامل کشور به ارزش حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان، اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان در راستای اجرا و عملیاتی شدن این تفاهمنامه‌ها، مردم استان خراسان شمالی شاهد آبادانی بیش از پیش و روز افزون این استان در بخش‌های مختلف باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403