سند اوقات فراغت قم تصویب شد


سند اوقات فراغت قم تصویب شد

قم - ایرنا - سند اوقات فراغت قم روز دوشنبه در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این استان در تالار امام جواد (ع) استانداری با حضور مسئولان و کارشناسان به تصویب رسید.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم در این جلسه اظهار داشت: مراحل تدوین این سند از ابتدای سال ۹۸ آغاز شد، و پیش نویس اولیه آن نیز با تشکیل جلسه‌های کارشناسی در حوزه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان انجام و برای دستگاه‌ها فرستاده شد.
روح الله رمضانی بیان داشت: پس از جلسه‌های کارشناسی در قالب کمیته‌ای در زیر مجموعه ستاد ساماندهی جوانان این پیش نویس آماده شده است و امیدواریم از آن به عنوان یک سند قابل مراجعه و اتکا استفاده کنیم.
وی گفت: محورهای مختلفی در حوزه اوقات فراغت پیش بینی، و برای دستگاه‌های استان با توجه به شاخص‌های مورد نظر و رسالت و مسئولیتی که در حوزه جوانان دارند، جدول‌هایی در چهار چوب محورهای گوناگون ارسال شده است.
رمضانی در تبیین شاخص‌های تعیین شده برای هر دستگاه افزود: تولید برنامه‌های رسانه‌ای در زمینه اوقات فراغت، کنترل و ارزیابی برنامه‌های اجرا شده در زمینه اوقات فراغت، انجام پژوهش‌های بنیادین و گسترش فضاهای فراغتی جوانان، برنامه‌های آموزشی با رویکرد مهارت آموزی و برگزاری اردوهای گردشگری، زیارتی، سیاحتی، جهادی و برگزاری جلسه‌های گفت و گوی جوان، برگزاری جشنواره فراغتی به منظور رشد و توسعه دستاوردهای جوانان از جمله این شاخص‌هاست.
وی گفت: در حال حاضر ۱۷ دستگاه اجرایی استان برنامه‌های خود در زمینه اوقات فراغت را به اداره کل ورزش و جوانان تحویل دادند، و این سند بر همین اساس تنظیم شده و با ارائه برنامه سه دستگاه دیگر این سند تکمیل می‌شود.

۷۴۰۳/‏‬ ۶۱۳۳/‏


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا