آقای تک رقمی؛ نخبه بیرجندی 7 رتبه تک رقمی کنکور کارشناسی‌ارشد را به دست آورد


آقای تک رقمی؛ نخبه بیرجندی 7 رتبه تک رقمی کنکور کارشناسی‌ارشد را به دست آورد

رتبه اول کارشناسی کارشناسی‌ارشد حقوق گفت: 7 رتبه تک رقمی در کنکو ارشد کسب کردم و برای این موفقیت فضای مجازی را ترک کردم و شش ماه به طور مداوم درس خواندم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم محمدی‌درح رتبه اول کنکور کارشناسی‌ارشد رشته حقوق در گفت‌وگو با خاورستان، با بیان این‌که متولد سال 76 در منطقه درح خراسان‌جنوبی است، تصریح‌کرد: در سال 94 در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه هشتم منطقه دو شدم و در رشته علوم قضایی به تحصیل پرداختم.

وی اظهارکرد: در آزمون کارشناسی ارشد رشته حقوق سال جاری در پنج گرایش حقوق تجارت بین‌الملل، بین‌الملل، تجاری اقتصادی بین‌المللی، نفت و گاز و شرکت‌های تجاری رتبه یک و در دو گرایش مالکیت فردی و تجارت الکترونیک نیز رتبه دوم را کسب کردم.
این جوان نخبه بیان‌کرد: در وهله اول دلیل موفقیت خود را توکل برخدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام می‌دانم چرا که لحظه‌هایی بود که واقعا خسته می‌شدم و انرژی برای ادامه کار نداشتم و این توکل بر خداوند است که به انسان توفیق می‌دهد که مسیر را ادامه دهد.
محمدی گفت: حمایت خانواده‌ام به خصوص مادرم و فراهم کردن شرایط و فضای مناسب در خانه در موفقیت من تأثیر به سزایی داشته است.
وی ادامه داد: همچنین مشاوره و برنامه‌ریزی دقیق و کمک برادر و دوستم نیز از عوامل موفقیت من بوده است.
شش ماه به طور مستمر درس خواندم
جوان نخبه بیرجندی با بیان این‌که حدودا شش ماه به طور مستمر و یک سال نیز به طور پراکنده درس می‌خواندم، متذکر شد: در شش ماهی که به طور مستمر درس می‌خواندم در چهار ماه اول 6 تا 8 ساعت و دو ماه آخر 10 تا 11 ساعت مطالعه داشتم.
ادامه تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی در رشته تجارت بین الملل را انتخاب کرده‌ام
محمدی خاطرنشان‌کرد: تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی در رشته حقوق تجارت بین‌الملل و در کنار آن به تقویت مهارت زبان انگلیسی و زبان‌های دیگر را برای ادامه مسیر کنونی و مقطع دکترا را برای آینده خود انتخاب کرده‌ام.
وی با بیان این‌که وقتی یک جوان در کنکور رتبه ممتاز به دست می‌آورد عضو بنباد نخبگان می‌شود، عنوان‌کرد: از نخبگان حمایت مالی مطلوبی نمی‌شود هر چند دانشجو بیشتر از حمایت مالی نیاز به فهمیدن مسیر صحیح است و شاید افرادی باشند که برای کنکور حتی روزی 15 ساعت درس می‌خوانند اما چون تلاش آن‌ها در مسیر و برنامه صحیح نیست به نتیجه مورد نظر نمی‌رسند.
مسئولان مسیر و برنامه صحیح را به جوانان نشان دهند
رتبه اول کنکور کارشناسی‌ارشد حقوق ادامه داد: بایستی مسئولان مسیر و برنامه صحیح را به جوانان نشان دهند و آن‌ها را راهنمایی کنند تا با تلاشی که می‌کنند به نتیجه مطلوب برسند.
جوانان برای موفقیت فضای مجازی را ترک کنند
محمدی با بیان این‌که من یک سال به طور کامل فضای مجازی را کنار گذاشته بودم، گفت: به کنکوری‌ها توصیه می‌کنم اگر می‌خواهند موفق باشند، فضای مجازی را کنار بگذارند چرا که وقت زیادی از انسان را می‌گیرد و قبولی و موفقیت بدون هزینه و تلاش امکان ندارد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...