شکایت سرمربیان پیشین پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان امسال نمی‌خورد!


برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر سرمربیان سابق دو تیم پرسپولیس و استقلال از این دو باشگاه شکایت کرده یا خواهند کرد. نوشته شکایت سرمربیان پیشین پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان امسال نمی‌خورد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

شکایت سرمربیان پیشین پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان امسال نمی‌خورد!

مدیران استقلال و پرسپولیس باید سال آینده شکایت برانکو و شفر را حل و فصل کنند
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۲
شکایت سرمربیان پیشین پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان امسال نمی‌خورد!

برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر سرمربیان سابق دو تیم پرسپولیس و استقلال از این دو باشگاه شکایت کرده یا خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شفر که بعد از امضای قرارداد با بنی‌یاس اعلام کرد رسماً شکایت کرده. برانکو هم اعلام کرد در حال تنظیم شکایت در فیفاست تا پرسپولیس را نقره‌داغ کند. خیلی از طرفداران دو باشگاه با شکایت مربیان سابق استقلال و پرسپولیس نگران بودند برای لیگ قهرمانان فصل جدید دوباره به مشکل بخورند و حتی در معرض محرومیت قرار بگیرند. اما خبری به دست‌مان رسید که برای هواداران دو باشگاه خوشحال‌کننده است. طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون ایران، شکایت‌هایی که تا روز ۹ تیرماه در کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی ایران و فیفا ثبت شده باشد، به لیگ قهرمانان امسال می‌خورد اگرنه به سال بعد خواهد رفت. یعنی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اگر می‌خواهند سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند باید این دو شکایت را حل و فصل کنند. البته در چشم به هم زدنی این یک سال می‌گذرد و تا مسئولان به خود بیایند زمان تمام شده. شکایت بودیمیر از پرسپولیس هم شامل لیگ قهرمانان امسال نخواهد بود. البته اگر دو باشگاه در حال حاضر که دلار حدود ۱۳ هزار تومان است بتوانند مشکل شکایتی‌ها را حل کنند بهتر است چراکه سال بعد به هیچ عنوان وضع دلار قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است تا آن زمان قیمت دلار افزایش چشمگیری داشته باشد و دو باشگاه متحمل هزینه‌های سنگینی شوند.
روزی که پروپییچ از استقلال ۳۰ هزار دلار می‌خواست، قیمت دلار زیر ۴ هزار تومان بود و باشگاه می‌توانست با پرداخت حداکثر ۱۲۰ میلیون تومان مشکل را حل کند ولی امروز این رقم به ۴۴۰ هزار دلار رسیده و با دلار ۱۳ تومانی، استقلال باید بالای ۵/۷ میلیارد تومان بپردازد! رقمی که او قبلاً می‌خواست بگیرد و رضایت دهد، با رقمی که حالا گرفته به هیچ عنوان قابل قیاس نیست. اگر مدیران فعلی استقلال و پرسپولیس آینده‌نگر باشند بی‌شک این دو پرونده بزرگ و بحران‌ساز را به شکلی حل و فصل خواهند کرد؛ به‌ویژه پرسپولیس که حتی پول این مربی را در تهران آماده کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش