به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیاوش یوسفی با تشریح اولویت‌های پژوهشی استانداری در سال 1398، گفت: کلیه مراکز علمی و پژوهشی، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران رشته‌های مختلف علمی در استان می‌توانند طرح‌های تحقیقاتی خود را در محورهای اعلام شده تا 15 مرداد به استانداری ارسال کنند.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از ایده‌های محققان، نخبگان و اندیشمندان جزو سیاست‌های راهبردی استانداری است، افزود: هدف اصلی از پژوهش، ارائه نظرات کاربردی و توسعه‌ای بر مبنای تحلیل علمی است و طرح‌های پیشنهادی به استانداری نیز باید با این رویکرد تهیه شوند.

یوسفی در خصوص روند انتخاب طرح‌های تحقیقاتی پیشنهادی نیز گفت: پروپوزال‌های پیشنهادی از طریق داوری، بررسی و پس از انتخاب طرح و تأمین اعتبار لازم به مرحله عقد قرارداد می‌رسد.

به گفته وی، مجریان طرح‌های پیشنهادی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر و صاحب تجربه در زمینه طرح پیشنهادی بوده و کارمند شاغل دستگاه‌های دولتی نباشند.

یوسفی افزود: پایان‌نامه‌های دکتری با موضوع اولویت‌های پژوهشی استانداری در صورتی که واجد شرایط تشخیص داده شوند تا سقف 100 میلیون ریال مورد حمایت قرار می‌گیرند.

گفتنی است دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی از طریق شماره تلفن‌های 35291788 و 35291787 در ساعات اداری پاسخگوی سؤال‌های احتمالی متقاضیان خواهد بود.