طنز/حشره‌ها ما آمدیم


تحقیقات جدید نشان می دهد حشرات حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند و برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می توان از آنها استفاده کرد.

طنز/حشره‌ها ما آمدیم

تحقیقات جدید نشان می دهد حشرات حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند و برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می توان از آنها استفاده کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف نونشته است: پس از انتشار تحقیقی جدید به زودی برای محافظت در برابر ابتلا به سرطان به افراد توصیه می‌شود مورچه و حشرات دیگر را بخورند.

به نظر می‌رسد تحقیقات دانشمندان به مراحل نگران‌کننده‌ای رسیده است. حالا دیگر برای اینکه کلی آنتی اکسیدان به خورد بدن‌مان دهیم باید سوسک و ملخ بخوریم و خوشحال باشیم که سالم می‌مانیم. همان سوسک‌هایی که حتا از دیدنشان هم چندشمان می‌شد.
ما انسان‌ها ثابت کرده‌ایم به راحتی توانایی نابودی نسل یک سری موجودات را داریم. موجوداتی که چیز مفیدی برای ما داشته باشند، مثلاً مار و ببر و تمساح را برای پوستش شکار می‌کنیم. فیل را برای عاجش، بعضی از پرندگان را برای زیبایی و بعضی را برای خوراک خوشمزه و...
در این میان حشرات، کمی در امان بودند و نهایت در یکی، دو کشور اوضاع خطرناکی داشتند و در بعضی مناطق هم شاید گرفتار حشره‌شناس‌ها می‌شدند. جز این موارد مشکل دیگری نداشتند و به آسانی در آسمان پرواز می‌کردند و از طبیعت لذت می‌بردند.
اما حالا و دقیقاً بعد از این کشف بزرگ دانشمندان، احتمالاً دیگر یک آب خوش هم از گلوی حشرات بخت برگشته پایین نخواهد رفت و در هر جایی باید منتظر شکار و خورده شدن توسط انسان‌ها باشند. همان انسان‌هایی که روزی شاید از دیدن‌شان جیغ و داد راه می‌انداختند و آن‌ها هم با لبخندی فاتحانه از کنارشان می‌گذشتند.
البته امیدواریم دانشمندان بعد از مدتی کشف نکنند که حشرات برای سرطان مفید ولی برای قلب و کلیه وکبد مضرند.
بعد ما بمانیم و حشره‌هایی که به امید فایده زیاد به زور خوردیم. البته اگر بشود با خوردنشان کنار آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)